توضیحات فدراسیون فوتبال درباره پاداش کی‌روش

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره پاداش کی‌روش
سه شنبه 26 فروردين 1399 - 17:57

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال درباره مطالب منتشر شده در رسانه‌ها درخصوص پاداش کی‌روش توضیحاتی ارائه داد.

العالم - ایران / ورزشی

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی سلیمان خزانه‌دار فدراسیون فوتبال درباره برخی از مطالب منتشره در رسانه‌ها درخصوص پاداش کارلوس کی‌روش، عنوان کرد: عدم اطلاع كافی و بيان مطالب غيرموجه در نشر خبر پاداش کارلوس کی‌روش سبب شد نخستین بار مدارک مثبته مالی مربوطه از طریق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شود.

او در ادامه بیان کرد: طی نامه مورخ ۲۶ آگوست ۲۰۱۸ درخواست پرداخت مبلغ ۸۰۰ هزار دلار (بابت پاداش صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ – روسیه براساس قرارداد منعقد شده و با تاخیر پرداخت یکساله) به همراه ۲ قسط آخر حق‌الزحمه کی‌روش به مبلغ ۷۰۰ هزار یورو (با تاخیر پرداخت ۶ ماهه) که مجموع آن با تبدیل مبلغ یورو به دلار جمع به مبلغ یک میلیون و ششصد و هفده هزار و دویست و پنجاه و دو دلار که از سوی فیفا از حساب فی‌مابین کسر و به حساب کارلوس کی‌روش واریز شده است.

خزانه‌دار فدارسیون درخصوص سایر پرداخت‌ها به کادر فنی و دستیاران ایرانی و خارجی کی‌روش، خاطرنشان کرد: سایر پرداخت‌ها به کادرفنی و دستیاران ایرانی و خارجی کی‌روش هم به همین منوال بابت حقوق و پاداش بر اساس قرارداد‌های فی‌مابین بوده است. بر همین اساس در پایان تاکید می‌گردد حتی یک دلار مازاد بر قرارداد به هیچ شخص حقیقی و حقوقی پرداخت نشده است.

همانطور که در بالا گفته شد، مبالغ فوق هم با تاخیر چند ماهه به حساب کادر تیم ملی بزرگسالان اعم از سرمربی و سایر نفرات واریز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها