نیروهای یمنی حملات گسترده ائتلاف سعودی در استان مارب را خنثی کردند

نیروهای یمنی حملات گسترده ائتلاف سعودی در استان مارب را خنثی کردند
چهارشنبه 27 فروردين 1399 - 11:54

یحیی سریع تاکید کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با پیشروی گسترده نیروهای ائتلاف سعودی در استان مارب مقابله کردند.

العالم - یمن

به گزارش العالم، یحیی سریع تاکید کرد: نیرو های ما به لطف خداوند توانستند دو حمله گسترده را در مناطق مجزر و صراوح (در استان مارب) خنثی کنند.

وی افزود این حملات از نیمه شب تا صبح چهارشنبه ادامه داشت و متجاوزان هیچ موفقیتی در مارب کسب نکردند و دهها نفر از آنها کشته و یا زخمی شدند.

یحیی سریع همچننین تاکید کرد که حمله گسترده ائتلاف ضد یمن به منطقه قانیه در استان البیضا و عملیات نیروهای یمنی جهت خنثی کردن این حملات همچنان در این منطقه ادامه دارد .

وی روز سه شنبه گزارش کرد جنگنده های دشمن طی 24 ساعت گذشته 26 حمله هوایی به مناطق مختلف داشتند از جمله 15 حمله به بخش خب والشعف در استان الجوف و 8 حمله به بخش صرواح در استان مأرب، و 3 حمله به منطقة مجازة در بخش باقم در استان صعدة.

عربستان سعودی در حالی مدعی حسن نیت خود برای کمک به یمنی‌ها در ایجاد آرامش برای مبارزه با شیوع کرونا می‌شود و از روز پنجشنبه تصمیم خود برای اجرای آتش‌بس یکجانبه در یمن را اعلام کرد که حملات هوایی و زمینی آن در بمباران شهرها و روستاهای یمن ادامه دارد.

از همین رو دولت صنعا هم تاکید کرده است که تا قبل از توقف کامل حملات نظامی و محاصره یمن حاضر به پذیرش هیچ آتش‌بس دروغین نیست.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها