حرکت جالب افسر نیروی دریایی سپاه خطاب به سربازان ناو آمریکایی خبرساز شد+ ویدیو

جمعه 29 فروردين 1399 - 09:01

آمریکایی ها در حالی از نزدیکی به قول خود پرتنش ۱۱ فروند قایق تندروی ایرانی به ناوگان این کشور در خلیج فارس و دریای عمان خبر دادند که وزیر خارجه کشورمان حضور آنها در جوار آب های سرزمینی ایران را به آنها یاد آوری و خاطرنشان کرد که شاید نمی دانند 7000 مایل دورتر از خانه خود هستند و این که اطراف خانه ما چه می کنند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که ۱۱ قایق نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۷ فروردین چند بار به ناو یو اس اس لوئیس بی. پولر، ناوشکن پال همیلتون، و ناوچه‌های فایربولت، سیروکو، رنگل و مائوئی نزدیک شدند.

فرماندهی مرکزی تروریست‌های آمریکایی در منطقه موسوم به «سنتکام» در بیانیه‌ای مدعی ایجاد مزاحمت ۱۱ شناور نظامی ایران برای ۶ کشتی جنگی آمریکایی در شمال خلیج فارس شد و ویدیویی را در این خصوص منتشر کرد.

به دنبال این قضیه، محمد جواد ظریف هم خطاب به آنها خاطرنشان کرد ایرانی‌ها در آب های سرزمینی خودشان مانور داشتند و نام صحیح خلیج فارس را هم به آنان یادآوری کرد.

در ویدیوی منتشر شده سنتکام، نشان داده می شود که افسر نیروی دریایی سپاه با دست به سربازان آمریکایی اشاره می کند که این حرکت وی در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.

پربیننده ترین خبرها