دردسر تازه تل‌آویو؛ برچیده شدن فنس‌ها در مرز لبنان با فلسطین اشغالی

دردسر تازه تل‌آویو؛ برچیده شدن فنس‌ها در مرز لبنان با فلسطین اشغالی
شنبه 30 فروردين 1399 - 12:57

رژیم صهیونیستی ضمن اعلام برچیده شدن فنس‌های کار گذاشته شده در مرز با لبنان و انجام عملیات جستجو در این خصوص، آن را اتفاقی خطرناک و جدی خواند.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته (جمعه شب) از برچیده شدن فنس‌های کار گذاشته شده در مرز فلسطین اشغالی و لبنان و پیدا کردن شکافی در غرب الجلیل اشغالی خبر داد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار» به نقل از خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، در پی این موضوع چندین منور در منطقه شلیک و عملیات جستجو برای نفوذ احتمالی افرادی از لبنان به فلسطین اشغالی آغاز شد.

«الون بن داوید» تحلیلگر نظامی کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، فنس‌ها در سه منطقه «المطله»، «یفتاح» و «آفیقیم» برچیده شده بود.

بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی نیز ضمن تأیید بریده شدن فنس‌ها در سه نقطه، آن را اتفاقی خطرناک و جدی خواند.

الاعلام‌الحربی -نزدیک به مقاومت- در ادامه اعلام کرد، برخی خبرها به نقل از این گروه اطلاع‌رسانی مبنی بر عملیات مقاومت در جنوب لبنان صحت ندارد.

رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته با نقض حریم هوایی لبنان، و در اقدامی تروریستی، یک خودرو را که ادعا شده متعلق به حزب‌الله (از نوع جیپ چروکی) با چهار سرنشین بوده، در مرز سوریه با لبنان هدف گرفت.

روزنامه فرمنطقه‌ای «القدس العربی» در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت: هدف پهپاد اسرائیلی که خودرویی در مرز سوریه و لبنان را هدف گرفت یکی از فرماندهان نظامی حزب‌الله به نام «حاج عماد» بود. دو موشک به سمت این خودرو شلیک شد موشک اول خطا رفت و به خودرو برخورد نکرد. این باعث شد حاج عماد از خودرو پیاده شود و هنوز چند متر دور نشده بود که موشک دوم به خودرو برخورد کرد اما فرمانده حزب‌الله که از خودرو دور شده بود، آسیبی ندید.

پربیننده ترین خبرها