دفتر بین‌المللی نیز تعویق برگزاری "اکسپو دبی" را خواستار شد

دفتر بین‌المللی نیز تعویق برگزاری
چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 - 11:22

دفتر کمیته اجرایی نمایشگاه بین‌المللی اکسپو توصیه کرده است برگزاری نمایشگاه "اکسپو 2020 دبی" را به دلیل شیوع ویروس همه‌گیر کرونا به سال آینده میلادی موکول شود.

العالم- جهان اسلام

به گزارش العالم، کمیته اجرایی دفتر بین‌المللی نمایشگاه اکسپو، روز سه‌شنبه با اکثریت آراء پیشنهاد به تاخیر انداختن نمایشگاه "اکپسو دبی 2020" به اواخر سال آینده میلادی را مطرح کرد.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) به نقل از کمیته مذکور گزارش داد: نمایندگان اعضای کمیته روز سه‌شنبه برای بررسی تغییر موعد بنا به درخواست دولت امارات گرد هم آمدند و این درخواست بعد از نشست توجیهی کمیته مطرح شد و قرار است مجمع عمومی نمایشگاه هفته آینده تصمیم‌ نهایی در این‌باره را اتخاذ کند.

نمایشگاه اکسپو در پاریس، امروز- شنبه- اعلام کرد که امارات رسما درخواست کرده است با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا، موعد برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 به اکتبر 2021 موکول شود.

این نمایشگاه جهانی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی به شمار می‌رود که هر 5 سال یک بار در یک کشور برگزار می‌شود و به مدت 6 ماه ادامه دارد و قرار است در طول این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و خلاقیت‌های بشری از سراسر دنیا به نمایش دربیاید.

نمایشگاه بین‌المللی اکسپو 2020 قرار است از 20 اکتبر سال 2020 میلادی (8 مهر 1399) تا 10 آوریل 2021 (21 فروردین 1400) در بندر دبی در امارات متحده عربی برگزار شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها