انصارالله: چه آتش‌بسی را سعودی‌ها تمدید کردند

شنبه 6 ارديبهشت 1399
00:46
انصارالله: چه آتش‌بسی را سعودی‌ها تمدید کردند عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: چیزی به نام آتش‌بس وجود ندارد که سعودی‌ها آن را تمدید کنند.

العالم-یمن

«محمد البخیتی» روز جمعه در واکنش به اعلام تمدید آتش‌بس از سوی ائتلاف عربستان سعودی در حساب کاربری توییتری خود نوشت: چیزی به نام آتش‌بس وجود ندارد تا سعودی آن را تمدید کند؛ بلکه تشدید حملات است که آن را تمدید کردند.

وی در ادامه نوشته‌ است: هدف از این اعلام دروغین، زمینه‌سازی برای توجیه شکست احتمالی عربستان سعودی در مأرب است.

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی روز جمعه اعلام کرد که به مدت یک ماه دیگر آتش بس در یمن تمدید می‌شود.

وی گفته بود: این تمدید بنا به درخواست «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن انجام گرفت تا فرصت بیشتری جهت پیشبرد مذاکرات ۲ جانبه در خصوص برقراری آتش بس دائمی فراهم آید.

روز پنجشنبه آتش بس ۲ هفته‌ای ادعایی پایان یافت اما یمنی‌ها می‌گویند، عربستان حتی چند ساعت نیز به این آتش‌بس پایبند نبوده ‌است.

ایرنا

0% ...

آخرین اخبار

سپر دفاعی پاکستان برای پزشکیان و هیات همراه +فیلم


جایگاه محوری لبنان در مذاکرات ایران و آمریکا و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی!


سربازان آمریکایی: پنتاگون شدت تلفات جنگ با ایران را پنهان کرده است


گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود


قالیباف وارد تهران شد


تفاهمنامه ایران و آمریکا چگونه دست رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان بست+فیلم


بازگشت اهالی شهرک حبوش در جنوب لبنان به رغم ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها