"فرشتگان رحمت" به شبکه العالم می‌آیند

يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 - 17:57

مستند "فرشتگان رحمت" دلدادگی کادر بهداشت و درمان بیمارستان‌های ایران به خدمت به بیماران کرونایی را از دریچه دوربین شبکه العالم روایت می‌کند.

العالم - ایران / فرهنگی

شیوع و گسترش ناگهانی ویروس کرونا در حالی طیف وسیعی از مردم را نگران کرده است که پرستاران و کادر پزشکی و درمانی کشور به‌عنوان پیشگامان و مبارزان خط مقدم مقابله با این بیماری، با انرژی مثبت به‌نوعی حال خوب را به جامعه تزریق کرده نگرانی‌ها را کاهش دادند.

این ویروس بیش از هر قشری پرستاران، پزشکان و کادر درمانی را درگیر خود کرده است و آن‌ها روز‌ها و هفته‌ها را برای مراقبت از بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به خدمت‌رسانی مشغول‌اند.

دوربین شبکه العالم، در مستند "فرشتگان رحمت" با نام عربی «ملائکة الرحمة» به‌سراغ پزشکان، پرستاران و کادر خدمات بیمارستان رفته است و عشق و دلدادگی آنان را از زبان خودشان در شرایط بسیار سخت و کمبود امکانات، روایت خواهد کرد.

گفت‌و‌گو با بیماران مبتلا به کرونا و ابراز رضایت آنان از خدمات و رسیدگی کادر درمان از جمله پرستاران، پزشکان و بخش خدمات و همچنین مصاحبه با افراد داوطلب عادی برای خدمت‌رسانی به این بیماران از جمله طلبه‌ها بخش دیگری از این مستند است.

مستند "فرشتگان رحمت" به‌تهیه‌کنندگی و کارگردانی سمانه جدیدی، 7 اردیبهشت ساعت 22 به‌وقت تهران به‌مدت 26 دقیقه به‌روی آنتن شبکه خبری العالم خواهد رفت.

این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی سمانه جدیدی تهیه شده است همچنین امیر حسین نائینی مهید و فاطمه همت کار دستیار تهیه، علی میرزا باقری مسئولیت هماهنگی، مرتضی خرمی تصویر بردار و محسن معطری دستیار تصویر بردار این برنامه بودند.

گالری

پربیننده ترین خبرها