پیش‌بینی نابودی رژیم صهیونیستی در یک سریال مصری

پیش‌بینی نابودی رژیم صهیونیستی در یک سریال مصری
دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 - 11:48

یک سریال مصری با نام "النهایه" (پایان) که در شب‌های ماه رمضان از تلویزیون این کشور پخش می‌شود، پیش‌بینی می‌کند که در سالهای آینده رژیم صهیونیستی و آمریکا نابود شوند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، این سریال داستان زندگی یک مهندس رایانه است که در یک ویران شهر تحت تسلط "سایبورگ‌ها" زندگی می‌کند. شروع این سریال که هر شب در ماه رمضان پخش می‌شود، هفته گذشته آغاز شد.

طبق گزارش این خبرگزاری آمریکایی، در اولین قسمت این مجموعه تلویزیونی یک معلم برای دانش‌آموزان خود درباره جنگ آزادسازی قدس که به گفته او ۱۰۰ سال پس از تاسیس اسرائیل رخ داده، سخن می‌گوید. این معلم پیش‌بینی می‌کند که یهودیان از اسرائیل فرار کرده و به موطن‌های اصلی خود در اروپا باز گشته‌اند.

براساس این گزارش، همچنین در این سریال که مربوط به سال ۲۱۲۰ میلادی (۹۹-۱۴۹۸) می‌شود یک نقشه "هولوگرافیک" (تمام نگاری) از تجزیه ایالات متحده نشان داده می‌شود و در ادامه معلم به "آمریکا" به عنوان "حامی اصلی رژیم صهیونیستی" اشاره می‌کند.

مجموعه تلویزیونی النهایه توسط شرکت "سینرژی" یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فیلم مصر ساخته شده که رابطه نزدیکی با "عبدالفتاح السیسی" رئیس جمهوری این کشور دارد. این سریال از طریق یکی از شبکه‌های تلویزیونی طرفدار دولت مصر پخش می‌شود.

«عمر سمیر عاطف» نویسنده مجموعه تلویزیونی النهایه به خبرگزاری اسوشیتدپرس گفته که نابودی اسرائیل در شرایط عدم وجود صلح و ثبات حقیقی در منطقه در آینده یک احتمال است. "صلح باید براساس عدالت شکل بگیرد".

اخیرا طبق توافق احزاب "لیکود" و "آبی‌سفید" رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه، این رژیم به صورت یکجانبه و غیرقانونی پروژه الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را به سرزمین‌های اشغالی در ماه ژوئن (خرداد) کلید خواهد زد.

پخش مجموعه تلویزیونی یاد شده با انتقاد شدید وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی مواجه شده است.

به گزارش ایرنا، قاهره و تل‌آویو ۵ سال پس از جنگ سال ۱۹۷۳ (۱۳۵۲) اعراب و رژیم صهیونیستی در جریان "پیمان کمپ دیوید" با امضای "انور سادات" رئیس جمهوری وقت مصر و "مناخیم بگین" نخست وزیر آن دوره رژیم صهیونیستی توافق صلح را امضا کردند.

همچنین در زمان ریاست جمهوری السیسی، وی در یک مصاحبه در سال ۲۰۱۸ به نزدیکترین رابطه بین مصر و اسرائیل در طول تاریخ اذعان کرد و گفت: ما همکاری گسترده‌ای با اسرائیلی‌ها داریم.

پربیننده ترین خبرها