معاریو: رژیم صهیونیستی به  فرصت بزرگی برای الحاق کرانه باختری دست یافته

معاریو: رژیم صهیونیستی به  فرصت بزرگی برای الحاق کرانه باختری دست یافته
يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 - 23:14

یک نویسنده اسرائیلی تاکید کرد رژیم برای تحمیل حاکمیت خود بر شهرک های کرانه باختری و دره های اردن فرصت بزرگی یافته است.

العالم فلسطین اشغالی

"مئیر عوزیئیل " در مقاله ای با عنوان " دیدگاه رژیم صهیونیستی به خطر افتاده" مقاله ای در روزنامه عبری معاریو منتشر کرد و گفت : چگونه می توان نخست وزیری ژنرال بنی گانتز با داشتن 15 درصد را دموکراسی کامل دانست ؟ یعنی اینکه رئیس اقلیت ها بر بیشتر مردم رهبری خواهد کرد ایا این منطقی، اخلاقی و دموکراسی است ؟

وی افزود: شاید ازمنی که نوبت نخست وزیری گانتز برسد، مرکز دموکراسی اسرائیل به دادگاه عدالت علیه این اقدام نقض دموکراسی شکایت کند و دادگاه عالی نیز این دیدگاه خطرناک را لغو کند .

وی افزود: دموکراسی واقعا در خطر نیست، دیدگاه صهیونیست ها را به خطر می اندازد . ما برای اجرای قانون اسرائیل (حاکمیت) بر شهرک های کرانه باختری و دره های اردن در برابر یکی از بزرگترین فرصت ها قرار داریم.

وی افزود امریکا بزرگترین قدرت پیشگام جهان نیز از آن حمایت می کند، دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا در معامله قرن بدان اشاره کرد.

تنها گزینه اسرائیل؛ حاکمیت بر همه شهرک ها،کرانه باختری و دره اردن و اجرای طرح شهرکسازی است اما بزدلان خواهند گفت ای طرح بهای مشخصی دارد .

وی افزود: رئیس جمهوری آمریکا در صدد جلب افکار عمومی برای مهاجرت یهودیان به اسرائیل (فلسطین اشغالی) است و واشنگتن حق اسرائیل در اجرای حاکمیت بر همه شهرک های اسرائیلی را به رسمیت شناخته است.

وی ادعا کرده کشورهای دیگری از جمله کشورهای عربی این الحاق را تایید می کنند.پس چه چیزی مانع ان میشود؟ نسل های بعدی اسرائیل در برابر این امکان چگونه نگاه می کنند؟ وی افزود: حاکمیت اسرائیلی بر شهرک های کرانه باختری و دره های اردن ماموریتی است .

نتایناهو نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی متهم به فساد اواسط هفته ، توافق تشکیل دولت وحدت جدیدی را با ژنرال بنی گانتز رئیس حزب آبی سفید امضا کردند که ابتدا نتانیاهو به مدت یک سال و نیم و سپس گانتز نست وزیر این رژیم باشند.

پربیننده ترین خبرها