دمشق سکوت جامعه جهانی درمقابل تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

دمشق سکوت جامعه جهانی درمقابل تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 - 17:25

مشاور نخست‌وزیر سوریه سکوت جامعه جهانی در مقابل تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی به این کشور و بی‌احترامی این رژیم به ابتدایی‌ترین قوانین حقوق بین‌الملل را محکوم و تأکید کرد که آمریکا علنا از این حملات حمایت می‌کند.

العالم- سوریه

به گزارش العالم، "عبدالقادر عزوز" مشاور نخست‌وزیر سوریه، امروز- دوشنبه- اظهار داشت: پدافند هوایی سوریه با تجاوز اسرائیل به حومه دمشق، پایتخت مقابله کرد و این حمله اسرائیلی در ماموریتش ناکام ماند.

عزوز در گفت‌وگو با "رادیو اسپوتنیک"، بی‌اعتنایی جامعه جهانی و سکوتش در مقابل تجاوزهای مستمر اسرائیل به کشوری مستقل و برخوردار از حاکمیت و بی‌احترامی این رژیم به ابتدایی‌ترین قوانین حقوق بین‌الملل محکوم کرد و اظهار داشت که آمریکا نیز از تجاوز اسرائیل به سوریه علنا حمایت می‌کند؛ امری که بر شدت درگیری‌ها در منطقه افزوده و فرصت برقراری صلح را از بین می‌برد.

این دیپلمات سوریه درباره تداوم حملات رژیم صهیونیستی به این کشور، تصریح کرد انواع اقدامات تجاوزکارانه چه در شمال غربی سوریه در ادلب و چه در شمال شرقی سوریه و نیز اقدام آمریکا به استقرار تجهیزات و تسلیحات غیرقانونی و پایگاه‌هایش، در تداوم تجاوزهای این رژیم اشغالگر نقش دارند.

طبق این گزارش، پدافند هوایی ارتش سوریه صبح امروز نیز با حملات جنگنده‌های اسرائیلی در اطراف آسمان دمشق مقابله کرده و تعدادی از موشک‌های شلیک شده قبل از اصابت به زمین، سرنگون کرد.

پربیننده ترین خبرها