حماس به تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه واکنش نشان داد

حماس به تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه واکنش نشان داد
دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 - 14:53

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به تجاوز امروز صبح رژیم صهیونیستی به سوریه، تأکید کرد که این اقدام دشمنی رژیم با تمام ملت سوریه را نشان می‌دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، امروز (دوشنبه)، در واکنش به حملات امروز صبح رژیم اشغالگر به سوریه، گفت رژیم صهیوینستی با این اقدام نشان داد که با تمام ساختار ملت سوریه دشمنی دارد.

به گزارش وبگاه خبری «فلسطین اونلاین»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی با اشاره این مسئله که تجاوزهای رژیم صهیونیستی تنها محدود به فلسطینیان و سرزمینشان نمی‌شود، تأکید کرد: « اقدامات شوم رژیم اشغالگر اسرائیل به دنبال حمایت آمریکا از تمام سیاست‌های این رژیم و همچنین کمک‌های برخی طرف‌ها در منطقه صورت می‌گیرد که در تلاش هستند روابط خود را با اشغالگران عادی‌سازی کنند».

حازم قاسم در ادامه تأکید کرد که رفتار خصمانه اشغالگران نیازمند یکپارچه‌سازی تلاش، توان و قابلیت‌های تمام ملت برای مقابله با منطق سلطه‌گری آنان است که تمام منطقه را هدف قرار داده است.

در همین ارتباط، خبرگزاری رسمی سوریه، امروز صبح گزارش کرد که پدافند ارتش این کشور با موشک‌های شلیک شده از جانب دشمن صهیونیستی مقابله و تعدادی از آنها را ساقط کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها