سناتور آمریکایی:

از ترامپ خواستم نظامیان آمریکایی را از عربستان خارج کند

سه شنبه 16 ارديبهشت 1399
07:48
از ترامپ خواستم نظامیان آمریکایی را از عربستان خارج کند سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی گفت که از رئیس جمهور آمریکا خواسته تا نظامیان آمریکایی و سامانه دفاع هوایی پاتریوت را از عربستان سعودی خارج کند.

العالم - آمریکا

«کوین کریمر» سناتور جمهوری‌خواه روز دوشنبه گفت که وی از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خواسته تا نیروهای آمریکایی و سامانه پدافند هوایی پاتریوت را از عربستان سعودی خارج کند.

این سناتور ایالت کارولینای جنوبی در ادامه سخنانش اضافه کرد: «۲۵۰۰ نظامی و سامانه دفاع موشکی را برای دفاع از نفت عربستان در این کشور مستقر کرده‌ایم حال آنکه آنها به اعلام جنگ علیه صنعت نفت ما پرداخته‌اند.»

وی همچنین از رئیس جمهور آمریکا خواست تا مانع از رسیدن نفتکش‌های سعودی به پالایشگاه‌های نفت آمریکا شود.

این سناتور آمریکایی چند روز پیش نیز به شدت از عربستان سعودی به دلیل عرضه بیش از حد نفت به بازارهای جهانی انتقاد کرده بود.

وی اضافه کرد: «عربستان باید ادامه غرق کردن بازار با نفت را متوقف کند.»

فارس

0% ...

آخرین اخبار

سپر دفاعی پاکستان برای پزشکیان و هیات همراه +فیلم


جایگاه محوری لبنان در مذاکرات ایران و آمریکا و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی!


سربازان آمریکایی: پنتاگون شدت تلفات جنگ با ایران را پنهان کرده است


گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود


قالیباف وارد تهران شد


تفاهمنامه ایران و آمریکا چگونه دست رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان بست+فیلم


بازگشت اهالی شهرک حبوش در جنوب لبنان به رغم ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها