واکنش «الوفاق» به قطع برنامه ضدعادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

واکنش «الوفاق» به قطع برنامه ضدعادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 - 17:29

جمعیت ملی -اسلامی «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین به اقدام وزارت کار این کشور در قطع برنامه گفت‌‌وگوی اینترنتی در مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

العالم - بحرین

جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین اعلام کرد که اقدام وزارت کار و توسعه اجتماعی مبنی بر قطع سمینار اینترنتی علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بر خلاف قانون اساسی بحرین و قوانین داخلی آن است.

الوفاق تأکید کرد که این اقدام وزارت کار و توسعه اجتماعی که اندکی پس از آغاز سمینار از طریق تماس با نهاد مسئول سازماندهی این برنامه صورت گرفت، اقدامی در راستای سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود.

طبق گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، الوفاق افزود که «ممانعت از برگزاری این سمینار اقدامی بر خلاف قانون اساسی و تمامی قوانین داخلی و نیز تعهدات دینی و ملی در قبال مسئله فلسطین است».

این جمعیت معارض بحرینی همچنین تأکید کرد که مسئله فلسطین، مسئله اصلی و محوری ملت بحرین است.

مقامات بحرین روز یکشنبه(دیروز) پخش برنامه مربوط به سمینار اینترنتی با موضوع بررسی «عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی» را متوقف کردند.

این برنامه را جمعیت «الشباب الدیمقراطی البحرینی» (جوانان دموکراتیک بحرین) تنظیم کرده بود و مقامات امنیتی این کشور هنگام پخش برنامه با یک تماس، خواستار توقف فوری آن شدند.

فارس

پربیننده ترین خبرها