پایان پرتنش کنفرانس خبری دونالد ترامپ

پایان پرتنش کنفرانس خبری دونالد ترامپ
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 - 08:09

دونالد ترامپ پس از مشاجره لفظی با دو خبرنگار زن، کنفرانس خبری خود را نیمه‌کاره رها کرد.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه خبری العالم به نقل از خبرگزاری فرانسه، کنفرانس خبری "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا همچنان خبرساز است. او در آخرین کنفرانس خبری خود نیز به درگیری با خبرنگاران ادامه داد و صحبت‌هایش را نیمه‌کاره رها کرد.

در این کنفرانس، «واجیا جیانگ»، خبرنگار شبکه سی‌بی‌اس نیوز از ترامپ پرسید چرا تا این اندازه بر حجم آزمایش‌های کرونا که در آمریکا انجام شده است تأکید دارد. وی گفت: «چرا این موضوع مهم است؟ چرا درحالی‌که آمریکایی‌ها جان خود را از دست می‌دهند و روزانه شاهد موارد (ابتلای) بیشتری هستیم، این موضوع برای شما به یک رقابت جهانی تبدیل شده است؟» ترامپ پاسخ داد: «مردم در همه جای جهان روزانه جان خود را از دست می‌دهند. و شاید این سؤال را باید از چین بپرسی. از من نپرس. این سؤال را از چین بپرس.»

او در این لحظه از فرد دیگری خواست پرسشش را مطرح کند اما هیچکس برای پرسیدن سؤال اقدامی نکرد.

سپس جیانگ که از سال ۲۰۱۵ برای سی‌بی‌اس نیوز کار می‌کند و در ۲ سالگی از چین به آمریکا مهاجرت کرده است پاسخ داد: «چرا به طور اخص این موضوع را به من می‌گویید؟» ترامپ نیز پاسخ داد: «این موضوع را به هر کسی می‌گویم که یک سؤال بد و زننده را مطرح کند.» جیانگ پاسخ داد« «این سؤال بدی نیست. چرا (موضوع تعداد تست‌ها) اهمیت دارد؟»

ترامپ بازهم تقاضای یک پرسش جدید را مطرح کرد اما وقتی «کیتلین کالینز»، خبرنگار سی‌ان‌ان به میکروفن نزدیک شد، وی را با دست از مطرح کردن سؤال بازداشت.

کالینز به ترامپ گفت: «آیا به من اشاره کردید؟» ترامپ پاسخ داد: «به شما اشاره کردم اما پاسخی ندادید.» کالینز نیز گفت: «قصد من، دادن زمان به جیانگ بود تا پرسشش را به اتمام برساند. می‌توانم سؤالی بپرسم؟»
در این زمان، ترامپ کنفرانس خبری خود را به طور ناگهانی به پایان رساند و محل را ترک کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها