درخواست «محمدعلی الحوثی» برای رفع محاصره یمن

درخواست «محمدعلی الحوثی» برای رفع محاصره یمن
يکشنبه 28 ارديبهشت 1399 - 11:27

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خواستار اعمال فشار بر ائتلاف سعودی و نیز همراهی اصحاب رسانه در این موضوع برای رفع محاصره یمن و ورود تجهیزات پزشکی به این کشور شد.

العالم _ یمن

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلابی یمن خواستار اعمال فشار بر ائتلاف سعودی برای پایان دادن به محاصره یمن شد.

وی در توییتر خود نوشت: خواستار اعمال فشار کشورهای آزاد بر ائتلاف برای لغو محاصره یمن و ورود تجهیزات و «تست» (تشخیص کرونا) به جای جستجو درباره آماده‌سازی هستیم. غلبه به هر بیماری یا ویروسی در وهله اول از خود شخص و پایبندی او به توصیه‌ها و اجرای آن آغاز می‌شود. همچنین جامعه نیز باید خطر ار حس و با آن با جدیت برخورد کند؛ ما پیشتر به این موضوع فرا خوانده‌ایم و همچنان بر آن تأکید داریم.

الحوثی به همراه این توییت، ویدئویی از خود را که در آن ماسک پوشیده ، منتشر کرد تا شهروندان یمنی را تشویق به رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا کند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه فعالان رسانه و شبکه‌های اجتماعی را به تمرکز بر رد پایان محاصره یمن توسط ائتلاف سعودی و ورود تجهیزات پزشکی و کیت تشخیص کرونا فراخواند.

وی در توییت دیگری نوشت: آمریکا، سعودی، امارات و متحدان آنها در منطقه، کشورهای عربی را محاصره و به آنها تعدی می‌کند که از میان آنها به یمن، قطر و فلسطین اشاره می‌کنیم.... آنها از این اقدامات جنایتکارانه حتی در سایه شیوع کووید ۱۹ هم دست برنداشته‌اند پس از چه انسانیتی دم می‌زنند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها