چرا رامی مخلوف میلیاردر سوری مالیات نمی دهد؟

چرا رامی مخلوف میلیاردر سوری مالیات نمی دهد؟
دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 - 17:53

رامی مخلوف میلیاردر سوری اخیرا ادعا کرد که خداوند او را مامور کرده که در خدمت فقرا باشد و اموال شرکت مخابراتی سوریاتل را برای آنان هزینه کند.

العالمسوریه

البته این ادعای وی موضوع جدیدی نیست به این دلیل که قبلا نیز گفته بود 230 میلیارد لیره مالیات به عهده اش نیست و لازم نیست این مبلغ را به دولت سوریه بپردازد اما برای رضای خدا این مبلغ را می پردازد اما واقعیت آن است که او این کار را انجام نداد و یک لیره نیز نپرداخت.

وی در ویدیویی اخیر خود کوشید برای فرار از مسئولیت، خلط مبحث کند لذا ادعا کرد که برای پرداخت مالیات با نظام سوریه گفت و گو کرده اما از وی خواسته شده از ریاست شرکت سوریاتل کناره گیری کند که به همین دلیل او هرگز حاضر نیست این کار را انجام دهد. در واقع وی کوشید با چنین سخنی فرارش از پرداخت مالیات را توجیه کند.

سپس مدعی شد که در صورت مصادره شدن شرکت سوریاتل به نفع نظام سوریه، اقتصاد این کشور از هم خواهد پاشید، این همان بازی با کلمات است که مخلوف سعی دارد با استفاده از آن مجددا از پرداخت مالیات، فرار کند.

پس از آن ادعا کرد که نظام سوریه خواهان 50 درصد درآمد کل شرکت است که این معادل 120 درصد سود شرکت می باشد.

مدتی بعد نیز مدعی شد که این مالیات در صورت پرداخت شدن برای تجار جنگ هزینه خواهد شد که البته این ادعا را در تمام ویدیوهایش تکرار کرده است.

واضح است که تمام این ادعاها به خاطر آن است که وی از پرداخت مالیات گریخته و همچنان رییس شرکت سوریاتل باقی بماند آنهم در زمانی که نظام سوریه می خواهد با دریافت این مالیات آن را برای تامین یارانه نان و سوخت و کمک مالی به فقرا و خانواده های قربانیان و مجروحین جنگ در این کشور هزینه کند.

از سوی دیگر، دشمنان به ویژه رسانه های آنان می کوشند از این موضوع برای تحقق منویات پلید خود استفاده کنند چرا که در 10 سال گذشته در برابر پایداری ارتش و مردم سوریه به رهبری بشار اسد با شکست مواجه شده اند.

به رغم دروغ پردازی رسانه های غربی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس درباره مخلوف و شایعه پراکنی آنان درباره جنگ قدرت در سوریه و فروپاشی اقتصاد آن، اما یک واقعیت را نتوانستند انکار نمایند و آن اینکه وی گناهکار بوده و رفتار نظام سوریه با او کاملا طبیعی است.

اما ملت سوریه گوشش از یاوه گویی های این شبکه های مزدور پر است و اگر می خواست به آن اهمیت دهد هرگز 10 سال در برابر شیاطین و تروریست های رسانه هایی که مقاومت به ویژه مقاومت مردم فلسطین را تروریسم می نامند و حامیان مقاومت ضد صهیونیستی را به عنوان تروریست محاکمه می کنند، پایداری نمی کرد.

پربیننده ترین خبرها