شیخ قاووق: قدس، غریب و تنها نیست

شیخ قاووق: قدس، غریب و تنها نیست
پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 - 14:14

عضو شورای مرکزی حزب‎الله لبنان با تأکید بر اینکه قدس غریب و تنها نیست، اظهار داشت به رغم دست کشیدن اعراب و خیانت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، قدس مورد توجه امت اسلامی است.

العالم- لبنان

به گزارش العالم، "شیخ نبیل قاووق" عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، امروز طی گفت‎وگویی رادیویی، اظهار داشت: در سایه شهادت "حاج قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه، روز قدسِ امسال با چالشهای فوق‎العاده‎ای همراه است و دشمن دلخوش کرده است که محور مقاومت ضعیف خواهد شد و با شهادت رهبر این محور عقب‎نشینی خواهد کرد.

وی افزود: اجماع رهبران مقاومت بر موضع واحد، یعنی یاری قدس، پاسخی به دشمن است مبنی بر اینکه محور مقاومت همچنان در مسیر صعودی و امروز منسجمتر است.

شیخ قاووق تأکید کرد: روز قدس روز تجدید بیعت و آزادسازی قدس در سطح جهان عرب و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج سلیمانی فرماندهی نیروی قدس را قبل از آزادسازی جنوب در سال 2000 بر عهده گرفت، تأکید کرد این شهید مقاومت شریکی مهم در این دستاورد تاریخی، یعنی آزادسازی، بود.

عضو شورای مرکزی حزب‎الله خاطرنشان کرد، مقاومت بعد از آزادسازی اولین منطقه عربی بدون درخواست کمک از کسی و با فداکاری‎های چشمگیر خود، منطقه را از زمان شکست‎ها به دوران پیروزی منتقل کرده است؛ این پیروزی خمیرمایه دیگری پیروزی‎ها در منطقه است که در سطح معادلات و هوشیاری تغییراتی بر جای گذاشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها