ادامه نقض آتش بس وحملات در یمن از سوی متجاوزان سعودی

يکشنبه 11 خرداد 1399
11:55
ادامه نقض آتش بس وحملات در یمن از سوی متجاوزان سعودی نیروهای متجاوز سعودی همچنان به نقض آتش بس در جبهه های الحدیده و حملات هوایی به استان های مأرب ،حجه ، صعده ، البیضاء و نجران ادامه می دهند.

العالم - یمن

یک منبع در اتاق عملیات ارتباطی گفت که نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی، 47 مورد نقض آتش بس را در جبهه های الحدیده در 24 ساعت گذشته، انجام دادند.

منبع یاد شده افزودند که یک هواپیمای جنگی در آسمان الفازه و دو هواپیمای جاسوسی در آسمان الفازه و شارع الخمسین به پرواز درآمدند و 9 مورد نقض آتش بس نیز با گلوله های سنگین تانک انجام شد.

جنگنده های دشمن سعودی همچنین طی ساعات گذشته ، 12 حمله به مناطق صرواح و مجزر در مأرب و 7 حمله را به مناطق رشاحه و الطلعه در محور نجران انجام دادند.

جنگنده های سعودی همچنین طی 6 حمله منطقه الفرع در بخش کتاف ، و طی 3 حمله ، بخش الظاهر را هدف قرار دادند و در یک حمله ، منطقه طخیه در مجز صعده و طی 5 حمله ، روستای الگینه در بخش میدی و بخش حرض در حجه و طی سه حمله قانیه در البیضا را هدف قرار دادند.

0% ...

آخرین اخبار

فرمانده کل ارتش: قوه قضائیه؛ نگهبان حقوق مستضعفان و سپر بلای ملت ایران است


خشم فزاینده "اسرائیل" بعد از تفاهم جدید ایران و آمریکا


خزانه‌داری آمریکا معافیت صادرات نفت ایران از تحریم را صادر کرد


لبنان در مسیر تفاهمات بزرگ است؛ پس از نشست سوئیس چه چیزی تغییر کرده است؟


پایتخت پاکستان برای استقبال از پزشکیان مزین به پرچم ایران شد + عکس


وزیر خارجه قطر: به خاتمه جنگ رسیدیم اما باید محتاط بود/ نتانیاهو عامل تشدید تنش


گزارش خبرنگار شبكه العالم| مذاکرات ایران و آمریکا وارد فاز فنی شد؛ لبنان در متن تفاهمنامه + فیلم


گرو‌هان‌های قدس: حاج رمضان رکن اساسی در حمایت از فلسطین بود


ونس: مذاکرات فنی در هفته‌ها و روزهای آتی ادامه خواهد یافت


گزارش ویژه العالم از واکنش‌های بین المللی به تفاهمنامه ایران و آمریکا/"اسرائیل" بازنده بزرگ+فیلم