ستایش دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء از شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب

ستایش دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء از شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب
پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 - 13:15

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در ستایش از شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در پیامی توئیتری نوشت: امام خمینی (ره) به تحولات جهانی آشنا بود و به آینده اشراف داشت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ادامه داد: انقلاب الهی او چشم همه دنیا را خیره کرد، همان گونه که معیاری برای دیگر نیروها بود و موجب تکامل انسان مسلمان شد.
وی زندگانی امام (ره) پس از انقلاب را عبرتی برای آزادگان خواند و افزود: با وجود آنکه سه‌دهه از فقدان اندوهناک او می‌گذرد، محبتش در دل‌ها ریشه دوانده و در وجدان ملت‌ها ماندگار شده است.
«نصر الشمری» سخنگوی جنبش نُجَبا نیز امروز (پنجشنبه) با انتشار پیامی در توئیتر، نظام اسلامی ایران را جمهوری مستضعفان و از قطب‌های جهان توصیف و تصریح کرد: مسیر مقاومتی که حضرت روح‌الله (ره) ترسیم نمود، بزرگ‌ترین ارتش‌های مستکبر را شکست داد و کشورهای تحت سلطه را آزاد کرد.
«نصر الشمری» در این پیام نوشت که سیره ایستادگی در برابر مستکبران که امام خمینی (ره) بنیان نهاد، هر روز به نقطه جدیدی از دنیا می‌رسد.
وی با اشاره به رویش‌های مقاومت و دستاوردهای آن، در تجلیل از مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) ادامه داد: پرچم روح‌الله به یک میراث‌دار امین و پاک رسیده است که علی‌رغم هجمه دشمنان، این پرچم به‌ دست او در پیروزی‌های پیاپی برافراشته می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها