تمرین نظامی عناصر تروریست آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق + تصاویر

تمرین نظامی عناصر تروریست آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق + تصاویر
دوشنبه 19 خرداد 1399 - 12:17

شماری از نظامیان تروریست آمریکایی شامگاه گذشته با استفاده از گلوله جنگی، در پایگاه هوایی عین الاسد عراق تمرین نظامی انجام دادند.

العالم - عراق

منابع خبری عراق از تمرین نظامی عناصر تروریست آمریکایی حاضر در غرب عراق خبر دادند.

پایگاه خبری «السیاسه نیوز» با انتشار تصاویری گزارش داد، شماری از سربازان آمریکایی متشکل از گردان یکم، هنگ پنجم پیاده نظام، لشکر یکم رزمی و لشکر 25 پیاده نظام تمرین نظامی انجام دادند.

به گزارش این پایگاه، این تمرین، شبانه و با استفاده از گلوله جنگی در پایگاه هوایی عین الاسد واقع در غرب عراق برگزار شده است.

این در حالی است که پایگاه عین الاسد مقر اصلی عناصر آمریکایی است که در استان الانبار واقع شده است. این پایگاه اواسط دی 1398 هدف حملات موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

حملات موشکی سپاه به عین الاسد، پاسخی به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده فقید شاخه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس نائب رئیس فقید سازمان الحشد الشعبی بود.

این پایگاه، مقر اصلی طراحی توطئه‌های آمریکا در عراق به شمار می‌رود. در همین ارتباط، «کریم الخیکانی» تحلیلگر سیاسی عراق گفت که «پایگاه عین الأسد با نصب سامانه پاتریوت و توسعه فرودگاه نظامی به نقطه‌ای برای اجرای حملات و عملیات‌های جنایتکارانه جدید تبدیل خواهد شد»

فارس

پربیننده ترین خبرها