دلیل ناکامی ترامپ در مقابله با بحران های آمریکا  

دلیل ناکامی ترامپ در مقابله با بحران های آمریکا  
سه شنبه 20 خرداد 1399 - 19:05

ناظران مسائل بین المللی معتقدند ،امریکا در صدد مهار اوراسیا و به زانو دراوردن ایران است اما ترامپ به دلیل بی خردی ، در  رسیدن به بلندپروازی های خود ناکام مانده است.  

العالم نظرکده

اساتید روابط بین المللی معتقدند بحرانی که امریکا شاهد آن است نتیجه ی سوء مدیریت ترامپ در کاخ سفید است.

ناکارایی ترامپ در رفع نیازها و اهداف اساسی دولت امریکا برای مهار اوراسیا و به زانو در اوردن ایران و تقویت اهداف ژئو سیاسی در منطقه غرب آسیا، به بروز بحرانی اصلی در آمریکا منجر شده و برای ترامپ دشمنان زیادی تراشیده است .

آنها تاکید کردند، امریکا در صدد مهار اوراسیاست زیرا موفقیت اقتصادی این منطقه ،آینده ی تولید نظامی امریکا و تجارت این بخش را تهدید می کند.

برخی خبرنگاران و تحلیلگران سیاسی نیز تاکید دارند با به قدرت رسیدن ترامپ ؛ نژادپرستی در امریکا بروز یافته و این رئیس جمهوری دیدگاه نژادپرستی را در آمریکا ازاد کرده و تندروهای امریکا بیشتر از گذشته در نشان دادن رفتارهای نژادپرستانه؛ جسارت یافته اند .

آنهاتاکید کردند: ترامپ دیدگاه نژادپرستانه را در اروپا نیز آزاد کرده و وی در آنجا نیز حامیانی دارد که میخواهند سیاستهای نژادپرستانه ای در اروپا اجرا کنند.

آنها با اشاره به کشته شدن جرج فلوید شهروند امریکایی که در اصل افریقایی بود و تبعات ترور وی در امریکا، تاکید کردند حجم نژادپرستی در اروپا به اندازه امریکا نیست .

برخی اساتید مرکز خاورمیانه نیز تاکید کردند ترامپ صلاحیت ندارد و مشغول خود و امور انتخاباتی و رفتارش بچه گانه است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها