60 درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در برابر کرونا ناراضی هستند

60 درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در برابر کرونا ناراضی هستند
دوشنبه 2 تير 1399 - 00:46

بر اساس نظرسنجی که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شده،‌ حدود 60 درصد آمریکایی‌ها از نحوه مقابله دولت ترامپ با همه‌گیری ویروس کرونا ابراز نارضایتی کرده‌اند.

العالم - آمریکا

این نظرسنجی که توسط شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز و مرکز IPsos‌ انجام و نتایج آن روز یکشنبه منتشر شده، نشان می‌دهد که 58 درصد از مردم آمریکا مخالف نحوه مقابله دونالد ترامپ با همه‌گیری ویروس کرونا بوده‌اند.

در این نظرسنجی 41 درصد نیز از نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا توسط دولت ترامپ ابراز رضایت کرده‌اند.

این نظرسنجی روزهای 17 تا 19 ژوئن و از 727 نفر که بالای 18 سال داشته‌اند انجام شده و درصد خطای 4.1 درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.

دانشگاه «جانز هاپکینز» یکشنبه اعلام کرد که ظرف 24 ساعت گذشته با مرگ 607 نفر دیگر، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 119 هزار و 719 نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، ابتلای 33 هزار و 583 مورد جدید به کرونا در ایالات متحده آمریکا مورد تأیید قرار گرفت تا شمار کلی مبتلایان به «کووید-19» در آمریکا به دو میلیون و 254 هزار و 662 نفر برسد.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان روزانه به کرونا در آمریکا از زمان شیوع این ویروس، به بالاترین میزان رسیده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها