کار بزرگ نساجی برابر تراکتور در تبریز

کار بزرگ نساجی برابر تراکتور در تبریز
يکشنبه 8 تير 1399 - 23:19

تراکتور در دیدار خانگی مقابل نساجی مازندران با حساب یک بر صفر شکست خورد تا این تیم مدعی در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، سه امتیاز حساس را از دست بدهد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام (ره) و در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان دست به کار بزرگی زد و با حساب یک بر صفر به برتری رسید.

شاگردان محمود فکری که پیش از تعطیلات موفق شده بودند دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین‌سازی را با سه گل برده بودند این بار تراکتور را شکست دادند تا پرشورها در غیاب تماشاگرانشان بعد از مدت ها در خانه شکست بخورند. تک گل این بازی در دقیقه سه توسط حسین زامهران به ثمر رسید. این بازیکن ارسال علی شجاعی را در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد تا تراکتور زودترین گل خود در ورزشگاه یادگار را دریافت کند.

هر ۲ تیم موقعیت‌های زیادی در این بازی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که درخشش هر ۲ دروازه‌بان و بی‌دقتی مهاجمان مانع از افزایش تعداد گل‌ها بود. در نهایت نساجی موفق شد انتقام شکست چهار بر صفر در دور رفت را بگیرد و در جدول موقتا با ۲۶ امتیاز به رده نهم صعود کند. تراکتور نیز با باخت ناباورانه در این مسابقه ۳۷ امتیازی باقی ماند و فعلا در رده چهارم قرار گرفت.

عرفان معصومی بازیکن جوان تیم نساجی در دقیقه ۹۶ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی‌اصغرعاشوری، محمدمهدی نظری(رحمان جعفری)، علی شجاعی، حامد شیری، سیدمحمد میری، حسین ماهینی، حسین زامهران، محمدعرفان معصومی

ترکیب تراکتور

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی(ویلیان میمبلا)، میثم تیموری، سعید مهری(محمدرضا آزادی)، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، احسان حاج صفی، رضا اسدی و ساسان انصاری(رضا شکاری)

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها