هوک به شکست تروریسم اقتصادی علیه ایران اذعان کرد

هوک به شکست تروریسم اقتصادی علیه ایران اذعان کرد
چهارشنبه 11 تير 1399 - 14:49

هوک به شکست سیاست تروریسم اقتصادی دولت واشنگتن علیه ملت ایران، که همچنین شامل تحریم‌های دارویی و غذایی است به صورت علنی اعتراف کرد.

العالم- درگوشی

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اعلام کرد که کشورش احتمال توسل به گزینه نظامی علیه تهران را به عنوان ابزاری برای منع کردن آن از دستیابی به سلاح هسته‌ای بررسی می‌کند.

"برایان هوک" در جریان سفر اخیرش به فلسطین اشغالی و در گفت‌وگویی که با کانال عبری‌زبان "13" انجام داد، به شکست سیاست تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران اذعان کرد و گفت که مؤثرترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای توافق هسته‌ای نیست بلکه گزینه نظامی است که همیشه روی میز بوده است.

ترامپِ احمق و مرد امنیتی ناکامش، پمپئو ، به کرات درباره "خوبی‌های" سیاست اعمال فشار حداکثری علیه ایران که فقط هوا را از تحریم‌ها علیه ملت ایران مستثنی ساخته است، سخن می‌گویند که این امر نشان‌دهنده عجز و ناتوانی آنها در ایجاد راهکاری است که از آن طریق بتوانند ایرانی‌ها را از نعمت هوا نیز محروم کنند و از طریق این "خوبی‌ها" مردم ایران را وادار به تسلیم در برابر اراده آمریکایی- صهیونیستی کنند.

امروز و در شرایطی که دوره ریاست‌جمهوری ترامپ رو به پایان است سیاست تروریسم اقتصادی ترامپ علیه مردم ایران در دستیابی به اهداف خود همچنان بی‌نتیجه است؛ سیاستی که ترامپ و پمپئو آن را به درخواست نتانیاهوی جنایتکار دنبال می‌کنند؛ چرا که به زعم آنها، چنین سیاستی در عرض دو ماه "ایران را فلج کرده و آن پرچم سفید را بالا می‌برد".

برایان هوک، این صهیونیست ‌تبارِ تشنه دشمنی با ایران، فراموش کرد که متوسل شدن رئیسش به سیاست تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران در اصل اذعان او به ناتوانی‌اش در استفاده از گزینه نظامی علیه ایران بوده است و این ضعف به این دلیل نیست که آمریکا نمی‌تواند آغازگر جنگ علیه ایران باشد بلکه به این دلیل که بهایی که باید در صورت حماقت بزرگش یعنی جنگ علیه ایران بپردازند بسیار گزاف خواهد بود و کمترین هزینه این حماقت نیز تغییر جغرافیای سیاسی سرتاسر منطقه خاورمیانه خواهد بود. از این‌رو، معتقد هستیم که هوک زمانی که از گزینه نظامی دم می‌زد در واقع یاس و ناامیدی که بر دولت رئیس‌جمهور شکست ‌خورده ‌اش در تعالمل با ایران حاکم است را به نمایش می‌گذاشت. آمریکایی که از طریق تروریسم سیاسی در به زانو درآوردن ایران شکست خورده، ناتوان‌تر از آن است که ایران را با گزینه نظامی به زانو دربیاورد.

پربیننده ترین خبرها