رزمندگان مقاومت برای انتقام خون فرماندهانشان عهد بستند

رزمندگان مقاومت برای انتقام خون فرماندهانشان عهد بستند
شنبه 21 تير 1399 - 17:19

هشتگ #جنایت – با اعتراف – بین المللی# در عراق درباره گزارش اگنس کالامار درباره ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط آمریکا ترند شد.

العالم عراق

در این گزارش آمده است که ترور شهید سلیمانی هدف قراردادن یک مقام ارشد حکومتی در یک کشور دارای حاکمیت و نقض قوانین بین المللی است.

الرزکانی 2020 نوشت: این گزارش بر حق عراق برای احاله پرونده ترور شهیدان المهندس و سلیمانی به دادگاه بین المللی برای محاکمه آمریکای جنایتکار تاکید کرد.

صفحه فرزندانت وفادارند نوشت: قتل این فرماندهان یک جنایت بشری و بین المللی است.

شاکر نوشت: اینها رهبران و ملتها را می کشند و سپس می خواهند با تسلیت گفتن ملتها را بفریبند.

حسین محمد نسبت به تلاش رسانه های مزدور برای ایجاد تفرقه میان عراق و ایران هشدار داد.

دیگری نوشت: ایران و عراق دارای تاریخی مملو از وفاداری هستند که از علی (ع) و سلمان آغاز شد، مختار آن را تکمیل نمود و المهندس و سلیمانی آن را احیا کردند.

هاشم الناصحی نوشت: ایرانیها مرد هستند به همین دلیل اسماعیل بقائی نماینده ایران در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد تصویر شهیدان سلیمانی و المهندس را در کنار خود قرار داد و پوزه دشمن را به خاک مالید در حالی که برخی از سیاستمداران عراقی از ترس آمریکا حتی جرأت نشان دادن تصویر المهندس در کشورشان را ندارند.

علی قاسم المیاحی نوشت: ایران حکم بازداشت ترامپ و عاملان این ترور را صادر کرد لذا از دولت عراق می خواهیم مشابه این اقدام را انجام دهند.

ابوکیهانه نوشت: برای پیروزی آرمان شما می جنگیم، با این شهدا پیمان می بندیم که با اخراج آمریکا از منطقه انتقام خونشان را بگیریم.

علی بلال نوشت: قصاص عادلانه خون این شهدا، خروج آمریکا از منطقه است.

زینب الموسوی نوشت: دستی که بریده شد به دشمن سیلی خواهد زد.

عبدالرحیم نوشت: خیانت، ماهیت آمریکا و صهیونیستهاست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها