حشدالشعبی انتقام فرمانده عراقی را گرفت

حشدالشعبی انتقام فرمانده عراقی را گرفت
سه شنبه 31 تير 1399 - 05:46

نیروهای احشدالشعبی دوشنبه شب با حمله به عوامل ترور سرلشکر «علی اللامی» فرمانده تیپ چهارم پلیس فدرال عراق، همگی آن‌ها را به هلاکت رساندند.

العالم - عراق

به نوشته السومریه، نیروهای لشکر ۳۱۳ الحشد الشعبی با انجام عملیات شناسایی محل اختفای عناصر تروریستی را در اطراف شهر مقدس سامرا، شناسایی و در عملیاتی همه آن‌ها را کشتند.

سرلشکر «علی اللامی» فرمانده تیپ چهارم پلیس فدرال عراق، ۳۰ مهر ۱۳۹۸ در درگیری با تروریست‌های داعش در منطقه «مطیبیجه» در شمال سامرا کشته شد.

در همین حال، منابع خبری گزارش دادند؛ نیروهای الحشد الشعبی با حمله عناصر داعش به جنوب شهر سامرا واقع در استان صلاح‌الدین مقابله کردند.

گروه تروریستی داعش از آغاز رمضان امسال تاکنون فعالیت بی‌سابقه‌ای در مقایسه با ۲ سال اخیر در مناطق شمال، غرب و شرق پایتخت عراق در استان‌های صلاح‌الدین، دیاله و الانبار داشته است.

در این مدت، حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه بین استان‌های کرکوک، صلاح الدین و دیاله معروف به «مثلث مرگ» افزایش یافته است.

در مهم‌ترین این تحرکات، داعش در هفته‌های گذشته به منطقه «مکشیفه» و «بلد» در استان «صلاح‌الدین» شبیخون زد که منجر به جان باختن ۱۱ تن از نیروهای الحشدالشعبی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها