واکنش توییتری عراقی ها به سفر الکاظمی به ایران

واکنش توییتری عراقی ها به سفر الکاظمی به ایران
سه شنبه 31 تير 1399 - 23:14

همزمان با سفر مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به ایران، کاربران شبکه های اجتماعی در عراق هشتگ "از همکاری ایران استقبال می کنیم" راه اندازی کردند که فقط طی چند ساعت ترند شد.

العالم ـ عراق

عراقی ها در شبکه های اجتماعی به روابط مستحکم ایران و عراق اشاره کردند و حمایت تهران از بغداد در سخت ترین بحران ها و کمک ایران به عراق در مبارزه با تروریسم را ستودند.

"حسن کاظم" در توییتر نوشت: هرچقدر که قدرت های استکباری با ارتش و رسانه های خود برای تضعیفشان تلاش کنند، جمهوری اسلامی ایران همچنان منبع انسانیت و حمایت از مستضعفان باقی خواهد ماند.

کاربر دیگری به نام "مختار"، به دلاوری های شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم استناد کرد و نوشت: شهید سلیمانی به عراقی ها می گفت که جانمان را فدای شما می کنیم.

"روح و ریحان" نیز در توییتر نوشت: قبل از صدور فتوا و تاسیس حشد الشعبی، جمهوری اسلامی تنها کشوری بود که به عراق کمک کرد؛ در حالی که آنهایی که امروز دم از ملی گرایی و وطن دوستی می زنند، با اولین هواپیما خاک عراق را ترک کردند.

"زینب الدراجیه" با انتشار عکسی از جوانان عراقی و ایرانی، توییت کرد: جدایی ایران و عراق ممکن نیست.

"ریحانه جمال قاسم" دلاوری های شهید سلیمانی و فداکاری های او برای عراق را ستود.

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز سه شنبه در راس یک هیات بلندپایه وارد تهران شد و با آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و حسن روحانی رییس جمهور کشور و دیگر مسئولان ارشد دیدار کرد.

پربیننده ترین خبرها