دعای صهیونیست‌ها برای شفای عاجل پادشاه سعودی!

دعای صهیونیست‌ها برای شفای عاجل پادشاه سعودی!
چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 17:21

صفحه «اسرائیل تتکلم بالعربیة » (اسرائیل به عربی سخن می‌گوید) در فیسبوک وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، ویدئویی را از یک خاخام صهیونیستی منتشر کرد که برای شفای پادشاه بیمار سعودی دعا می‌کند.

العالم- کشکول

خاخام "داوید روزین" رئیس بخش بین‌المللی گفت‌وگوی ادیان در سازمان کمیته آمریکایی- یهودیبا انتشار ویدیوئی در فیس‌بوک برای "سلمان بن عبدالعزیز" پادشاه سعودی که به علت التهاب کیسه صفرا در بیمارستان بستری است، دعا می‌کند.

این خاخام یهودی که در این ویدئو به زبان انگلیسی صحبت کرده و سخنان وی به عربی ترجمه شده و زیرنویس آن در نوار پایین ویدئو نمایش داده می‌شود، گفته است: "امیدوارم که خداوند سلامتی کامل به ایشان عطا کند تا بتواند به رهبری مردم خود ادامه دهد و طرح‌های مسالمت‌آمیز در منطقه و جهان را پیش ببرد" وی گفت : از این فرصت استفاده می‌کنم و از پادشاه سعودی به خاطر پذیرش ما اعضای شورای اداری سازمان کایسید (سازمان کمیته مشترک آمریکایی و یهودی ) مرکز بین‌المللی گفت‌وگوی پیروان ادیان و فرهنگ‌ها) تشکر می‌کنم."

تمامی خاخام‌های صهیونیستی در فلسطین اشغالی حق دارند نه تنها برای طول عمر و شفای پادشاه بیمار سعودی دعا کنند بلکه از تمامی صهیونیست‌های جهان بخواهند با حضور در معابد، ناله‌کنان برای طول عمر ملک سلمان دعا کنند؛ چرا که او بزرگ‌ترین خادم رژیم اسرائیل و صهیونیسم جهانی طی قرن اخیر محسوب می‌شود.

خدمات ملک سلمان به صهیونیسم و رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از خدماتی است که پدرش "عبدالعزیز" ارائه کرده و طی آن خواستار "تاسیس دولت یهود در فلسطین"!! شد. اگر ملک سلمان نبود "دونالد ترامپ" هرگز جرات اعلام و اجرای طرح ضد فلسطینی "معامله قرن" را نمی‌کرد، اگر ملک سلمان نبود ویرانی در سوریه، عراق، یمن، لیبی و دیگر کشورهایی که خطری علیه رژیم صهیونیستی به شمار می‌روند، به بار نمی‌‌آمد و اگر او نبود غزه محاصره و ساکنانش گرسنه نمی‌شدند و همچنین اگر او نبود شاهد حملات ارتش سایبری و رسانه‌های سعودی علیه ملت فلسطین نبودیم و اگر او نبود شاهد این التماس تحقیرآمیز شیخ‌نشین‌ها برای عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی نبودیم.. .

بله، عمر به دست خداست و ملک ‌سلمان یک انسان است و در هر لحظه ممکن است بمیرد، ولی مایه آرامش صهیونیست‌ها پسر ملک سلمان، یعنی محمد باشد است که جانشین او در خدمت به رژیم اسرائیل و صهیونیسم جهانی خواهد شد و او با حمایت نامحدودش از "بنیامین نتانیاهو" و طرح‌ و توطئه‌هایش علیه فلسطین و سرتاسر منطقه نشان داد که خادم خوبی برای صهیونیست‌ها است؛ بن سلمان در همین راستا، از تروریسم اقتصادی، جنگ روانی و نظامی علیه محور مقاومت از تهران گرفته تا بیروت و صنعا، بغداد و دمشق حمایت و با دلارها، مزدوران و رسانه‌ها و ارتش سایبری رژیم سعودی در تمامی جنگ‌ها مشارکت می‌کند بدون این‌که نفعی برای این رژیم داشته باشد.

پربیننده ترین خبرها