ایران محموله کیت‌ تشخیص کرونا به پاکستان هدیه کرد

ایران محموله کیت‌ تشخیص کرونا به پاکستان هدیه کرد
پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 - 19:21

محموله پزشکی اهدایی کشورمان شامل صدها کیت تشخیص ویروس کووید-۱۹، روز پنجشنبه توسط سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی تقدیم رییس ایالتی سازمان هلال احمر پاکستان شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

احمد محمدی سرکنسول ایران در کراچی مرکز ایالت "سِند" در جنوب پاکستان طی دیدار با خانم "شهناز حمید" رییس هلال احمر این ایالت، در خصوص افزایش همکاری‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هلال احمر ایالت سِند گفت و گو کرد.

در این دیدار که در دفتر مرکزی هلال احمر ایالت سند پاکستان انجام شد، دو طرف از آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در دو کشور مطلع شدند و سرکنسول کشورمان با اشاره به توان تولید کیت تشخیص کووید-۱۹ و انواع واکسن با کیفیت و قیمت مناسب در ایران، آمادگی جمهوری اسلامی را برای تهیه و صادرات این محصولات به پاکستان اعلام کرد.

محمدی همچنین محموله پزشکی اهدایی ایران شامل چند صد کیت تشخیص کرونا که توسط یکی از بیمارستان‌های ایرانی به هلال احمر ایالت سند پاکستان هدیه شده بود را به ریاست این سازمان تحویل داد.

بیستم اسفندماه سال گذشته نیز رییس بنیاد خیریه و امداد"ایدهی" پاکستان کمک ۲۰۰ هزار دلاری برای مقابله با ویروس کرونا در ایران را در اختیار "احمد محمدی" سرکنسول کشورمان در شهر کراچی قرار داده بود.

پربیننده ترین خبرها