هراس صهیونیست‌ها از تحرکات فلسطینیان در کرانه باختری

هراس صهیونیست‌ها از تحرکات فلسطینیان در کرانه باختری
شنبه 4 مرداد 1399 - 13:14

رژیم صهیونیستی در پی هراس از تحرکات فلسطینیان در کرانه باختری اقدام به نصب دوربین‌های پیشرفته و هوشمند در جنوب این منطقه کرده است.

العالم _ فلسطین اشغالی

منابع خبری در کرانه باختری امروز (شنبه) از اقدام رژیم صهیونیستی برای تعبیه دوربین‌های هوشمند در جنوب این منطقه برای رصد دقیق تحرکات فلسطینیان خبر دادند.

به نوشته وبگاه معا، صهیونیست‌ها نام این دوربین‌ها را «مرزهای هوشمند و نابودگر» نهاده‌ و مدعی هستند که این تجهیزات قادر به رصد تحرکات دقیق فلسطینی‌ها و ممانعت از اجرای هرگونه عملیات تیراندازی یا حمله با چاقو هستند.

یک افسر اسرائیلی در این باره به روزنامه «ماکور ریچن» گفت که سیستم این دوربین‌ها ارتقا یافته تا مناسب شرایط محیطی جنوب کرانه باختری باشد و چندین آزمایش بر روی آن‌ها صورت گرفته و سناریوهای مختلفی تمرین شده است.

او مدعی شد که این دوربین‌ها قادر هستند تیراندازی از داخل خانه‌ها را نیز رصد کنند. این سیستم‌ها سال گذشته نیز در شمال کرانه باختری تعبیه شدند.

«غسان علیان» رئیس اداره مدنی اسرائیل در کرانه باختری در ۳۱ تیر ماه گفت که شرایط در کرانه باختری به گونه‌ای است که یک اتفاق کوچک می‌تواند به یک بحران و انتفاضه تبدیل شود.

پربیننده ترین خبرها