رفتار جنگنده آمریکایی با هواپیمای ایرانی طبیعی است!!

رفتار جنگنده آمریکایی با هواپیمای ایرانی طبیعی است!!
شنبه 4 مرداد 1399 - 16:56

کارشناسان بین المللی می گویند، اقدام جنگنده های آمریکا علیه یک فروند هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه، جنایتی تروریستی است که نقض تمام قوانین بین المللی به ویژه ضوابط حاکم بر تامین امنیت هوانوردی غیرنظامی به شمار می رود.

العالم - نظرکده

بهترین گواه بر این مدعا، بیانیه ستاد فرماندهی مرکزی ائتلاف آمریکا است که در آن اعتراف شده، جنگنده های آمریکایی برای مشخص کردن هویت این هواپیما به آن نزدیک شدند، در حالیکه همگان می دانند که آمریکا دارای آنچنان فناوری پیشرفته ای است که می تواند آب را در سیاره مریخ تشخیص دهد.

کارشناسان معتقدند که این اقدام آمریکا در واقع پیامی به محور مقاومت بود تا ثابت کند مسیر هوایی تهران بیروت حتی برای هواپیماهای غیرنظامی ناامن است و آمریکا در هر جنگ آتی میان رژیم صهیونیستی و محور مقاومت، از تل آویو حمایت می کند.

آنان خاطر نشان کردند که این اقدام آمریکا در راستای تهدید پمپئو علیه تهران در زمینه اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران است به ویژه که رژیم صهیونیستی به عنوان متحد واشنگتن، نسبت به حمله پهبادی ایران و حزب الله به مواضع این رژیم در پاسخ به شهادت یکی از رزمندگان حزب الله در حمله صهیونیستی اخیر به سوریه بسیار نگران است.

کارشناسان گفتند که از سوی دیگر، آمریکا از لغو تحریم تسلیحاتی ایران بسیار نگران است به ویژه که پس از ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، نگران پاسخ کوبنده ایران است و همزمان، می داند توافق بلندمدت ایران و چین، تمام توطئه های کاخ سفید علیه پکن و تهران را با شکست مواجه خواهد کرد.

لذا این نوع حرکتهای مذبوحانه نشانه آن است که محور مقاومت علیه آمریکا پیروز خواهد شد و نیروهای آمریکا منطقه را ترک خواهند کرد به ویژه که آمریکا در زمان حاضر در تمام سیاستهای داخلی و خارجی خود با شکست مواجه شده و به همین دلیل، رفتار اخیر جنگنده آمریکایی با هواپیمای مسافربری ایران، کاملا طبیعی است.

پربیننده ترین خبرها