بیانیه مهم حزب الله درباره حوادث امروز در مزارع شبعا

بیانیه مهم حزب الله درباره حوادث امروز در مزارع شبعا
دوشنبه 6 مرداد 1399 - 20:57

حزب الله لبنان در بیانیه ای تاکید کرد که اظهارات رسانه های دشمن درباره عملیات نفوذ به داخل فلسطین اشغالی و شهادت و مجروح شدن نیروهای مقاومت، واقعیت ندارد و فقط تلاشی از سوی صهیونیستها برای اختراع پیروزی های خیالی و دروغین است.

العالم ـ لبنان

در این بیانیه آمده است: به نظر می رسد که ترس و وحشت ارتش رژیم اشغالگر و شهرک نشینان در مرزهای لبنان و حالت آماده باش و و نگرانی شدید آنها از واکنش مقاومت نسبت به جنایت دشمن در به شهادت رساندن برادر مبارز علی کامل محسن و نیز ناتوانی دشمن در اطلاع از قصد و نیت مقاومت، سبب شد تا از لحاظ رسانه ای و میدانی دچار تنش و سردرگمی شود. دشمن اسراییلی اینک مصداق این آیه کریمه است: یحسبون کل صیحه علیهم(هرصدایی بشنوند بر زیان خویش پندارند).

مقاومت اسلامی تاکید می کند که هیچ تیراندازی از جانب او صورت نگرفته است و اظهارات رژیم اشغالگر به هیچ وجه صحیح نیست.

حزب الله افزود: این تیراندازی یک جانبه و فقط از طرف دشمن اسراییلی بوده است که دچار ترس و نگرانی شده بود. مقاومت اسلامی تاکید می کند که هیچ درگیری و یا تیراندازی از جانبش در حوادث امروز تا این لحظه صورت نگرفت.

حزب الله در پایان تاکید کرد که پاسخ ما به شهادت "علی کامل محسن" که اخیرا با حملات صهیونیستها در اطراف فرودگاه بین المللی دمشق به شهادت رسید، حتمی است. همچنین بمباران امروز روستای الهباریه و اصابت راکت به منزل یک غیرنظامی نیز بی پاسخ نخواهد ماند.

پربیننده ترین خبرها