هلاکت یک صهیونیست بدست پلیس فلسطین

هلاکت یک صهیونیست بدست پلیس فلسطین
سه شنبه 6 ارديبهشت 1390 - 05:27

در پي تيراندازي ديروز (يکشنبه) پليس فلسطين در کرانه باختري رود اردن يک شهرک نشين صهيونيست به هلاکت رسيد و 4 نفر ديگر زخمي شدند.

 به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، منابع اسراییلی گفتند گروهی از شهرک نشینان بدون اجازه وارد منطقه ای به نام "قبر یوسف" در نزدیکی شهر نابلس شدند و هدف حمله پلیس فلسطین قرار گرفتند.

 

 در این حال تشکیلات خودگردان فلسطین از آغاز تحقیق درباره این حادثه خبر داد.

 

 میکی روزولد سخنگوی پلیس رژیم اشغالگر گفت: این حادثه در طول 7 سال گذشته بی سابقه بوده است و معمولا زمانی که شهرک نشینان وارد نابلس می شوند با تشکیلات خودگردان و ارتش اسراییل هماهنگی صورت می گیرد.

 

 در همین ارتباط تشکیلات خودگردان از به عهده گرفتن مسوولیت این حادثه خودداری و خاطرنشان کرد که شهرک نشینانی که به مناطق تشکیلات خودگردان نفوذ کرده اند؛ مسوول هستند.

 

 عدنان الضمیری سخنگوی دستگاه های امنیتی فلسطین در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: ما درباره این مساله تحقیق می کنیم که آیا سربازی که به شهرک نشینان تیراندازی کرده قوانین درگیری را رعایت کرده است یا خیر.

 

 به گزارش خبرنگار العالم، شواهد نشان می دهد شهرک نشینانی که وارد نابلس شدند قصد داشتند تسلط رژیم صهیونیستی بر مناطق کرانه باختری را به اثبات برسانند اما ناکام ماندند.

 

آغاز تحقیقات درباره این حادثه درحالی اعلام می شود که حملات روزمره صهیونیستیها به غزه و تجاوز به کرانه باختری و شهادت فلسطین ها در این مناطق به امری عادی تبدیل شده و هیچگاه تحقیقاتی در این زمینه صورت نمی گیرد.

پربیننده ترین خبرها