پاسخ لبنانی ها به ابراز لطف رژیم صهیونیستی: نمی خواهیم

پاسخ لبنانی ها به ابراز لطف رژیم صهیونیستی: نمی خواهیم
پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 - 13:30

لبنانی ها همه ترفندهای رژیم صهیونیستی برای ابراز لطف و همدردی با لبنان پس از وقوع فاجعه انفجار بندر بیروت را خنثی کردند. در این فاجعه شمار زیادی از شهروندان شهید یا مجروح یا مفقود شدند و خسارت های اقتصادی و مالی سنگینی به بار آمد.

العالم - لبنان

ملت لبنان با این حرکت به این رژیم گوشزد کرد که هر چه ویرانی در این کشور به بار آمده است به خاطر حمله های این رژیم بوده است. آنها بار دیگر به این رژیم یادآوری کردند که تا وقتی که به اشغال سرزمین های عربی ادامه می دهد، دشمن درجه یک لبنان است.

فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی لبنان با راه اندازی هشتگ "نمی خواهیم" تأکید کردند که هرگز فریب ترفندهای این رژیم برای ابراز دوستی با لبنان را نمی خورند. این رژیم برای اینکه وانمود کند دوست ملت لبنان است، برخی ساختمان های تل آویو را به رنگ پرچم لبنان نورافشانی کرد. "آویخای ادرعی"، سخنگوی ارتش این رژیم هم مدعی شد که این رژیم آماده کمک به لبنان است.

کاربران شبکه توییتر در توییت های خود، جنایات این رژیم در حق لبنان، سوریه و فلسطین و یمن را یادآوری کردند.

کاربری با نام Jamal Chaiito ضمن یادآوری جنایات این رژیم در حق لبنانی ها خطاب به کسانی که در داخل تحت تأثیر ترفند این رژیم قرار گرفته اند نوشت: "رژیم صهیونیستی مردم عادی ساده دل را فریب می دهد و خود را دلسوز ما معرفی می کند در حالی که خودش مسئول فاجعه کشتار قانا و شهادت و مجروح شدن هزاران نفر و ویرانی در سراسر لبنان است."

"اسرائیل شر مطلق است و همکاری با آن، حرام"

(بیروت در قلب ماست. همدردی "اسرائیل" را نمی خواهیم)

کاربر دیگری به نام Mhmd Ali Sakr با تأکید بر گزینه مقاومت و آزادسازی فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی، این رژیم را تهدید کرد که آسمانش را با موشک چراغانی خواهد کرد و نوشت: "این ما هستیم که تل آویو را چراغانی می کنیم .. البته با موشک.

این رژیم چراغانی خواهد شد البته با نور عماد و جهاد و سلیمان

(نمی خواهیم)

کاربر دیگری با نام "آیه" تأکید کرد که پیشنهاد کمک رژیم اشغالگر اصلا افتخاری ندارد. وی تأکید کرد که هر کس که تصاویر مربوط به ادعای کمک رژیم اشغالگر را منعکس کند، خائن و سازشکار است. وی نوشت: من به عنوان یک شهروند لبنانی هیچ علاقه ای به ابراز همدردی تل آویو با لبنان ندارم و هر کسی که این تصاویر را منعکس کند از نظر من خائن است.

(نمی خواهیم. اسرائیل شر مطلق است).

ملت لبنان پس از سال ها مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس بهتر از هر کسی از نیت های شوم این رژیم خبر دارد.

خبرنگار لبنانی با عنوان Lana Medawar توییت کرد: تبلیغات رژیم اسرائیل برای ابراز همدردی با بیروت از نورافشانی روی ساختمان ها با رنگهای پرچم لبنان تا پیشنهاد کمک های بشر دوستانه تا انتشار ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی برای اعلام همبستگی، همه و همه ترفندی خبیثانه است و ما نمی خواهیم.

روی زخم های ما پا نگذارید

کاربر دیگری با عنوان hasan baraktt با اشاره به جنگ ژوییه و جنایات رژیم اشغالگر نوشت: 33 روز بیروت را با موشک هایتان نورافشانی کردید و امروز می خواهید تل آویو را به خاطر آن نورافشانی کنید. عجب ننگی!! نمی خواهیم

کاربر دیگری با نام Zahraa Hijazi گفت که این ترفند رژیم صهیونیستی تلاشی است برای اینکه خود را دوست لبنان نشان دهد در حالی که لبنان جنایات این رژیم را هنوز فراموش نکرده است. "اسرائیل با وقاحت تصویر پرچم لبنان را روی ساختمان های فلسطین اشغالی انداخته است تا به جهانیان نشان دهد که انسان هستند! ما هرگز تروریسم این رژیم و جنایات آن را در جنگ های خود علیه لبنان فراموش نمی کنیم. این کودکان شاهد هستند".

وی عکسی از کودکان در سرزمینهای اشغالی را که در سال 2006 در حال نوشتن پیام برای کودکان لبنانی بر روی موشک هستند، با توییت منتشر کرد.

کاربر دیگری با عنوان حسینی عکسی از موشک های ایرانی را که مواضع تروریست ها را در دیر الزور در هم کوبید منتشر کرد و نوشت: نمونه ای از موشک هایی که آسمان تل آویو را روشن خواهند کرد.

ما دروغ های شما را نمی خواهیم

پربیننده ترین خبرها