واکنش کاربران توییتر در قبال رسوایی جدید بن سلمان

واکنش کاربران توییتر در قبال رسوایی جدید بن سلمان
شنبه 18 مرداد 1399 - 12:44

کاربران توییتر پس از افشاگری "سعد الجبری"، افسر اطلاعات سابق سعودی درباره تلاش محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان برای ترور وی و افشای اسامی عناصری که در این اقدام دست داشته اند، هشتگ جدیدی را با عنوان "سعد الجبری" راه اندازی کردند.

العالم - عربستان سعودی

سعد الجبری از محمد بن سلمان با اتهام تلاش برای ترور وی در کانادا - به همان روشی که جمال خاشقچی را در کنسول گری عربستان در استانبول ترور کردند -، به دادگاهی در آمریکا شکایت کرد.

یک کاربر با عنوان "ابو سلیمان" نوشت: نگرانم موساد بلایی سر سعد الجبری بیاورد.. چون بن سلمان متحد بسیار مهمی برای آنهاست ..

کاربر دیگری با عنوان "فؤاد زید الکبسی" نوشت: "بن سلمان از ولی عهد به سردسته باند مافیایی تبدیل شده است که سرگرم تعقیب مخالفان خود در گوشه و کنار جهان شده است... هیچ ولی عهدی با این همه جرم و جنایت و اتهام و رسوایی حق ندارد به قدرت برسد.. "

یک وکیل به نام "عبد الوهاب الخیل" هم در توییتی نوشت: " با شکایت سعد الجبری در دادگاه آمریکایی، ولی عهد عربستان متهم شده است.. به زودی به امید خدا به خاطر جنایات هولناکش علیه زنان و کودکان یمنی در دادگاه های کشورهای دیگر هم متهم خواهد شد. آمریکا هم در پرونده جنایت علیه ملت یمن متهم است".

کاربر دیگری با عنوان "عباس الضالعی" نوشت: "وزارت خارجه آمریکا از شکایت سعد الجبری علیه محمد بن سلمان حمایت کرده است و این یعنی اینکه بن سلمان به درد سر افتاده است"

کاربر دیگری با عنوان "قیامه امه" نوشته است: "آمریکا نمی خواهد بن سلمان را به طور کامل حذف کند بلکه فقط به دنبال تضعیف اوست تا وقتی که به قدرت رسید کاملا رام باشد و اگر کسی غیر از این فکر می کند باید بداند که آمریکا فقط به فکر منافع خود است نه عدالت. لذا نیازی به سر و صدا نیست.. "

پربیننده ترین خبرها