لبیک یا خامنه ای، این بار در عراق

لبیک یا خامنه ای، این بار در عراق
يکشنبه 19 مرداد 1399 - 23:17

همزمان با فرا رسیدن عید غدیر هشتگ لبیک خامنه ای در رسانه های اجتماعی به ترند تبدیل شد.

العالمعراق

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ لبیک یا خامنه ای ارتباط برقرار کرده و برگزیده هایی از سخنان آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تصاویر وی را منتشر کردند.

این هشتگ با استقبال گسترده شماری از کاربران شبکه های اجتماعی عراق روبرو شد به گونه ای که یکی از کاربران توییتر نوشت : ما نه بعثی و نه امریکا زده بلکه عراقی آزاده هستیم که به مرزهای کشورمان و اسلاممان افتخار می کنیم و با یقین می گوییم لبیک یا خامنه ای .

ادهم نیز درباره رابطه محکم آقای خامنه ای و سیستانی نوشت :آقای سیستانی ،آقای خامنه ای را سید مستطاب یعنی پاک نهاد شجاع صدا می زند و آقای خامنه ای نیز آقای سیستانی را نعمت بزرگی برای عراق می دانند.

کاربر دیگری با اشاره به سخنان شهید سپهبد قاسم سلیمانی درباره رهبر معظم انقلاب نوشت: به گفته حاج قاسم سلیمانی به خداوند سوگند به خداوند سوگند به خداوند سوگند از مهم ترین دلائل خوش عاقبتی رابطه قلبی و روحی با آقای خامنه ای است.

برخی دیگر از کاربران با ارتباط عید غدیر و عشقشان به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشتند: تجلی غدیر را با عقل و نه با قلب دیدم ،تو امیر من هستی گویی مهدی برای تبلیغ قیام کرده و می گوید این علی نماینده و وزیر من است .

یکی دیگر نیز در همین راستا نوشت غدیر؛ دوره اطاعت از ولایت فقیه است.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز بخش هایی از سخنرانی های رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کردند یکی از آنان نوشت : آیت الله خامنه ای: اسلام هر جا که به معنای واقعی اجرا شد خطری بود برای تهدید استکبار.

وی آخرین سخنان رهبر معظم انقلاب درباره دو شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس را منتشر کرد و نوشت : حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عزیز یک مکتب ، دیدگاه و به عنوان یک نهاد انسانی بزرگ هستند.

"برخی کاربران شبکه های اجتماعی در توییتر با رهبر معظم انقلاب تجدید عهد کردند یکی از آنان نوشت: پیمان و ثابت قدمی خود را در راه رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای و مراجع بزرگ که عزت و افتخار اسلام هستند تجدید می کنیم و در روز غدیر می گوییم بیعت ما را بپذیرید.

پربیننده ترین خبرها