عشق امارات به صهیونیسم

عشق امارات به صهیونیسم
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 22:47

امارات متحده عربی اخیرا یک خانواده یهودی یمنی را که اعضایش در یمن و انگلستان زندگی می کردند به امارات آورد و به اصطلاح آنان را دور هم جمع کرد.  

العالم کشکول

شورای یهودی اماراتی با صدور بیانیه ای این اقدام را نشانه روح تسامح حکام امارات دانست.

ادی کوهن صهیونیست افراطی نیز در توییتی با ستودن این اقدام نوشت: بزودی با افتتاح کنیسه دبی اولین نماز روز شنبه یهود در جزیره العرب اقامه خواهد شد.

هیچ شخصی در جهان با اقدامهای انسان دوستانه و جمع کردن خانواده ها دور یکدیگر مخالف نیست اما سوال این است که چرا تسامح و انسانیت امارات فقط برای صهیونیستهاست و مردم مسلمان یمن از سال 2015 تاکنون چنین تسامح و انسانیتی را از حکام امارات مشاهده نکرده اند.

خلبانان جنگنده های امارات در سالهای اخیر نه فقط دهها هزار خانواده مسلمان یمنی را آواره کردند بلکه بسیاری از آنان را قتل عام کردند، هر کسی نیز که از بمباران جان سالم به در ببرد، از گرسنگی یا بیماریهای واگیر یا کرونا خواهد مرد.

در حالیکه کوهن از افتتاح اولین کنیسه یهودی در جزیره العرب ابراز شادمانی می کند، امارات در جنگ ظالمانه اش علیه مردم یمن، مساجد این کشور را بر سر نمازگزاران مسلمان خراب کرد.

تمام اینها نشان می دهد انگیزه حکام امارات از جمع کردن این خانواده یهودی دور یکدیگر، اخلاقی یا انسانی نبوده بلکه برای فراهم کردن زمینه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی و جلب حمایت تل آویو برای استمرار حمایتش از خاندانهای حاکم بر امارات است.

بهترین تفسیر در این باره را محمد علی الحوثی بیان کرد که در توییت خود نوشت: حکام امارات، یهودیان را به این کشور می آورند تا نشان دهند انسان دوستند، در حالیکه فراموش کرده اند میلیونها یمنی را با همکاری ائتلاف سعودی آواره کردند و به گرسنگی دچار نمودند و مانع بازگشت هزاران یمنی بیمار یا آواره در فرودگاههای جهان به کشورشان شدند.

پربیننده ترین خبرها