خیانت امارات به جهان اسلام| کاربران فضای مجازی: امارات در صف بزدلان و احمق ها قرار دارد

خیانت امارات به جهان اسلام| کاربران فضای مجازی: امارات در صف بزدلان و احمق ها قرار دارد
جمعه 24 مرداد 1399 - 10:56

کاربران عرب و مسلمان به خاطر عادی سازی کامل رابطه امارات با رژیم صهیونیستی بسیار خشمگین بوده و آن را خیانت بزرگی از سوی امارات دانستند که برای امت مسلمان قابل بخشش نیست .

العالم - امارات

هشتگ های عادی سازی روابط امارات، عادی سازی خیانت است، خیانت امارات به کشورهای عربی و اسلامی به راه افتاد.

کاربران خشم خود را نسبت به سیاست محمد بن زاید ابراز کرده و اقدام وی را لکه ننگی بر پیشانی امت اسلامی و عربی دانستند ، پیمانی که خیانت به خون و کرامت مسلمانان است.

"محمد البراء قاجه" نوشت: عادی سازی خیانت است اگر حیا نمی کنی محمد بن زاید باش.

ادهم ابوسلمیه تاکید کرد اعلام عادی سازی روابط ، مساله ای غافلگیر کننده نیست بلکه نتیجه سال های طولانی خیانت و مزدوری برای رژیم صهیونیستی است و به خوبی رسما صهیونیستی بودن نظام حاکم را اعلام کرد.

بله ما به گفته ترامپ با لحظه تاریخی، از بین رفتن ارزش ها و شهامت روبرو هستیم .

عبدالرحمن العنزی نیز نوشت: این سرزمین علیرغم میل امارات و اسرائیل فلسطینی باقی خواهد ماند.

"جابر الحرمی " خبرنگار قطری نیز بیانیه امریکا، اسرائیل و امارات در عادی سازی کامل روابط میان نظام امارات و رژیم صهیونیستی را بیانیه ذلت بار و عار دانست . وی گفت این برنامه بن زاید است اما اماراتی ها چگونه این ذلت را می پذیرند؟

"محمد قریقع " از غزه نیز نوشت: این روز لکه ننگی بر پیشانی امت اسلامی و عربی است دست دادن با جنایتکاران و متجاوزان صهیونیستی به ضرر خون های ریخته شده، سرزمین ما، حقوق ما، قدس ما و آرزوهای فراموش شده ماست.

برخی کاربران نیز ویدئوی شیخ زاید پدر را منتشر کردند که پیشتر نسبت به خطر اسرائیل و دموکراسی ادعایی در سایه کشتار مردم بی گناه در فلسطین و دیگر کشورهای عربی هشدار داد.

فهد الشهرانی نیز پیش بینی کرد عربستان کشور بعدی باشد که به عادی سازی رابطه با اسرائیل روی بیاورد.

کاربران از امارات خواستند برای توجیه عادی سازی رابطه اشان نام فلسطین را نیاورند با این ادعا که متوقف کردن الحاق است به ویژه که نتانیاهو تاکید کرده به عملیات الحاق پایبند است اما به درخواست ترامپ آن را کمی به تاخیر می اندازد.

منی حوا نیز گفت: آوردن اسم فلسطین در اعلامیه عادی سازی رابطه امارات بااسرائیل برای گمراه کردن است و بن زاید با استفاده از خبر متوقف کردن عملیات الحاق می خواهد بگوید ،عادی سازی به نفع این مساله است که البته مساله ای بدیهی و محکوم به شکست است . با خائنانی همانند خود عادی سازی کنید اما دهانتان را ببندید و درباره فلسطین حرف نزنید .

رباب الیازجی نیز نوشت : امارات لیاقت بودن در صف کشورهای عربی را نداری ،پس باید در صف بزدلان و احمقان باشی .

صفحه " سعودی ها علیه عادی سازی " نیز تاکید کرد : عادی سازی یعنی اینکه به دزدی که به خانه برادرت دستبرد زده و وی و خانواده اش را به خیابان پرتاب کرده حق بدهی و خانه خود را نیز در اختیار وی قرار دهی تا به تو نیز دستبرد بزند و بعدها تو و خانواده ای را بیرون کند.عادی سازی امارات خیانت است.

ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنج شنبه از توافق تاریخی وعادی سازی کامل روابط امارات متحده عربی و اشغالگران صهیونیستی خبر داد .بدین ترتیب امارات پس از مصر (1979) و اردن (1994)سومین کشور عربی است که با اسرائیل توافق صلح امضا می کند. که تیر خلاص به ابتکار عربی 2002 برای دست یافتن به راهکاری عادلانه و فراگیر برای مساله فلسطین و یافتن راه حلی برای مساله پناهندگان پیش از عادی سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی است.

چند ساعت پس از اعلام توافق ابوظبی و اشغالگران توسط ترامپ ، تا کنون اتحادیه عرب هیچ موضع رسمی اتخاذ نکرده در حالی که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر از این توافق استقبال کرد.

پربیننده ترین خبرها