الزهار: توافق ابوظبی-تل‌آویو برای ضربه زدن به مقاومت است

الزهار: توافق ابوظبی-تل‌آویو برای ضربه زدن به مقاومت است
يکشنبه 26 مرداد 1399 - 17:11

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که هدف از توافق عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، ضربه زدن به مقاومت و آرمان ملت فلسطین است.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمود الزهار» از رهبران حماس با اشاره به اینکه هدف از توافق امارات و رژیم صهیونیستی ضربه زدن به مقاومت و آرمان فلسطین است، تشکیلات خودگردان را به لغو توافقنامه اسلو و فراخوانی سفرای خود از کشورهایی که روابطشان را با این رژیم عادی می‌کنند، دعوت کرد.

الزهار همچنین طی سخنانی در تجمع مردم غزه که امروز یکشنبه به نشانه مخالفت با توافق سازش امارات و رژیم صهیونیستی برگزار شد، گفت: «این توافقنامه ننگین به منزله پیوستن به صفوف رژیم اشغالگر و حذف آرمان فلسطین است».

طبق گزارش شبکه المنار، این رهبر حماس تصریح کرد که امضای توافقنامه ننگین تأکیدی بر ماهیت طرح سیاه و پلید ترسیم نقشه جدید منطقه عربی با هدف تضعیف قدرت و پایداری ملت‌ها و ایجاد مرحله جدید به نفع آمریکاست.

الزهار تأکید کرد که حاکمان عرب با این جنایت متحد منطقه‌ای برای دشمن صهیونیستی ایجاد کردند.

او از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا توافقنامه اوسلو را لغو کرده و سفرای خود از امارات و تمامی کشورهایی که روابطشان را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند، فراخواند.

الزهار همچنین از پارلمان‌های عربی و بین‌المللی خواست تا امضای این توافق ننگین بین امارات و رژیم صهیونیستی را جنایتکارانه اعلام کنند.

وی در ادامه امت‌های عربی و اسلامی را به قیام در برابر طرح‌های ظالمانه و حاکمان عرب و نیز ارائه طرح عربی-اسلامی برای مقابله با این توطئه‌ها فراخواند.

فارس

پربیننده ترین خبرها