آیا "ایران و اسراییل همچنان دو روی یک سکه هستند"!!!

آیا
دوشنبه 27 مرداد 1399 - 21:40

رسانه های عربی مرتجع و در راس آنها رسانه های عربستان نه فقط از زبان مگس های سایبری بلکه از زبان کسانی که خود را تحلیلگر و کارشناس و آکادمیک و روزنامه نگار و نویسنده و ... می دانند؛ بارها این دروغ را ترویج می دهند که "ایران و اسراییل دو روی یک سکه هستند" و به صورت محرمانه برای هدف گرفتن کشورها و ملتهای عرب با یکدیگر تبانی می کنند؛ حال آنکه تظاهر به دشمنی می کنند.

العالم ـ کشکول

در طول سالهای گذشته در ماهواره های عربستانی و قطری و اماراتی و بحرینی همواره مزدوران آنها تمام شکست ها و ناکامی های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در عرصه سیاسی و نظامی و اقتصادی را به وجود "ائتلاف محرمانه میان ایران و اسراییل" ربط می دهند! خیال پردازی این مزدوران تا بدان جا بود که اقدام حاکمان امارات در خرید سلاح از آمریکا به میزان صدها میلیارد دلار را به سبب ترس از "ائتلاف ایرانی اسراییلی" عنوان می کردند و هر زمان که نشانه های جنگ ایران و رژیم اشغالگر دیده می شد، این افراد دعا می کردند که "خدایا ستمکاران را با ستمکاران مشغول کن تا ما از گزند آنها در امان باشیم".

زمانی که مدافعان محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران تلاش می کردند دروغین بودن ادعاهای محور آمریکا ـ اسراییل و اعراب مرتجع را آشکار کنند، در معرض حملات سنگین رسانه های تابع عربستان و برخی نظامهای عربی مرتجع قرار می گرفتند.

امروز اما با اعلام عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی و افشای سفرهای محرمانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوسی کوهن رییس دستگاه جاسوسی اسراییل به امارات و دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و نیز افشاگری های مسئولان آمریکایی مبنی بر اینکه بحرین و عربستان و عمان نیز در صف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ایستاده اند؛ میزان دروغ و فریبکاری و نیرنگ و خیانت رسانه های این کشورها برملا شد. همچنین بی شرفی تحلیلگران العربیه و الحدث و الجزیره و اسکای نیوز نیز نمایان گشت؛ زمانی که اتهاماتی مبنی بر توطئه چینی و همدستی با رژیم صهیونیستی علیه نظام های عربی حاشیه خلیج فارس را به جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت نسبت می دادند؛ در حالی که می دانستند که این اتهام ها فقط شایسته نظام های مرتجع است.

نمی دانیم چرا ایران وادار می شود تا ائتلافی محرمانه با رژیم اشغالگر علیه نظام های عربستان و امارات و بحرین و... منعقد کند؟ این نظام ها چه خطری برای ایران دارند؟ و چرا رژیم اشغالگر با ایران علیه این نظامها که اساسا تابع ترامپ و نتانیاهو هستند، متحد می شود؟

در پایان باید گفت که نظام های مرتجع عربی گمان می کنند که هرچقدر دروغ بزرگ باشد، مردم آن را باور خواهند کرد؛ اما گاهی دروغ آنچنان بزرگ است که غیر قابل باور می شود؛ تا آنجا که ماهیت غیرطبیعی این نظام ها را برملا می کند. در هر صورت سرنوشت ایران است که همسایه چنین کشورهایی با این نظام ها باشد.

پربیننده ترین خبرها