بن‌زاید چند مَرده حلاج است؟!

بن‌زاید چند مَرده حلاج است؟!
دوشنبه 27 مرداد 1399 - 22:26

همزمان با اقدام ابوظبی به برقراری روابط کامل با تل‌آویو، کاربران در شبکه‌های اجتماعی توییتی از وزیر خارجه امارات متحده عربی را بازنشر می‌کنند که 8 سال پیش، در آن، به رژیم صهیونیستی تاخته است.

العالم- داغ‌های مجازی

"عبدالله بن‌زاید" در این توییت نوشته است: "اسرائیل کودکان را می‌کُشد." او این عبارت را به چند زبان مختلف از جمله عبری منتشر کرده و از کاربران خواسته است که چندین تصویر از کودکانی که در جریان جنگ 2014 در نوار غزه توسط اسرائیل کشته شده‌اند را ضمیمه این توییت کرده و آن را بازنشر کنند.

در واکنش به این توییت ولیعهد ابوظبی و در حالی‌که دولت امارات اخیرا از عادی‌سازی کامل روابطش با رژیم صهیونیستی خبر داد، کاربران این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا بن‌زاید به دنبال این توافق، توییت مذکور را حذف خواهد کرد یا خیر؟

کاربری معروف به "ترکی الشهلوب" نوشته است: "به اذعان عبدالله بن‌زاید... امارات با قاتل کودکان، یعنی اسرائیل، عادی‌سازی کرده است."

" Suhib ALqurneh | صهيب القرنة" نیز توییت کرده است: "عبدالله بن زاید، آیا به این موضع پایبند هستی؟ یا اینکه بچه‌ها_بزرگ شده و تغییر کرده‌اند؟!"

"تاج السر عثمان" نیز نوشته است: "روزهای نمایندگی امارات و مرحله فریب ملت‌ها".

"Nadir" نیز در اشاره به موضع امارات در قبال اسرائیل در سال 2014، گفته است که اسرائیل همچنان در سال 2020 نیز کودکان را می‌کُشد، "چه چیزی تغییری کرده است؟"

پنجشنبه هتفه گذشته( 13 آگوست) رژیم صهیونیستی و امارات در مورد عادی‌سازی کامل روابط به توافق رسیدند. طبق بیانیه‌های رسمی طرفین، قرار است در هفته‌های آینده تل‌آویو و ابوظبی تعداد زیادی توافق‌نامه در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، پرواز مستقیم، امنیتی، مخابرات و سایر موارد امضا کنند.

پربیننده ترین خبرها