وقتی ضاحی خلفان تئوریسین عادی سازی روابط با اسرائیل میشود!!!

وقتی ضاحی خلفان تئوریسین عادی سازی روابط با اسرائیل میشود!!!
چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 21:07

اقدام امارات در عادی سازی روابط با اسرائیل به قدری سخیف، بی‌مایه و بدون پشتوانه فکری است که این روزها همه دستگاههای تبلیغاتی اماراتی -سعودی و شرکای وابسته به این دو کشور در خلیج فارس همه توان خود را بسیج کرده‌اند تا ان را توجیه ومقبول عامه مردم کنند.

العالم-کشکول

عمق فاجعه در جایی معلوم میشود که رسانه "اسکای نیوز" نتانیاهو را دربرنامه ای خاص دعوت می کند و اخیرا رسانه‌ عبری از ضاحی خلفان معاون سابق پلیس دبی جهت مشروعیت بخشی و مقبولیت دهی به این اقدام صد در صد غیر اسلامی دعوت بعمل اورده است.

درحالی که اهل رسانه وسیاست برای ضاحی خلفان هیچ بهره ای ازعقل قائل نیستند وحداکثر او را یک نظامی گوش بفرمان بدون اندیشه میدانند، تلویزیون اسرائیل او رادعوت کرده تا به توجیه اقدام امارات در عادی سازی روابط با اسرائیل بپردازد.

نکته جالب توجه دراین گفتگوی تلوزیونی این است که ضاحی خلفان اسرائیلی ها را فرزندان سرزمین اسلامی معرفی می کند و می گوید: پایتخت اسرائیل تنها تل اویو نیست، بلکه پایتخت همه کشورهای عربی پایتخت اسرائل هستند.

ضاحی خلفان البته در کشوری زندگی می کند که سابقه آن به 5 دهه نمیرسد و طبیعی است که درخصوص تاریخ مبارزات هفتاد و چند ساله فلسطینیان و همچنین جهان اسلام با غده ای سرطانی به نام اسرائیل بیگانه باشد. اینکه چه کسی بعد از خلفان حاضر شود ننگ دفاع از خیانت امارات به دنیای اسلام را بپذیرد مهم نیست انچه مهم است اینکه سطح دفاع کنندگان وتوجیه گران این خیانت بزرگ درسطح ضاحی خلفان است.

پربیننده ترین خبرها