پرچم رژیم صهیونیستی در جنوب یمن به آتش کشیده شد+فیلم

پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 - 16:24

منابع یمنی از تظاهرات صدها تن از مردم این کشور در مقر دولت مستعفی در جنوب یمن و آتش‌ کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی خبر دادند.

العالم-یمن

منابع یمنی، امروز (پنجشنبه)، از به آتش‌کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و محکومیت عادی‌سازی روابط با تل‌آویو در عدن خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری «عدن الغد»، صدها تن از شهروندان یمنی در عدن (مقر دولت مستعفی یمن- جنوب) در واکنش به عادی‌سازی روابط ابوظبی با تل‌آویو و اعلام همدردی با مردم فلسطین تظاهرات بر پا کردند.

طبق این گزارش، این تظاهرات در خیابان «الشیخ عثمان» برگزار شد و تظاهرات‌کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش‌ کشیدند.

امارات و رژیم صهیونیستی عصر روز پنجشنبه هفته گذشته با نظارت آمریکا رسما از عادی‌سازی کامل روابط خود خبر دادند.

این تظاهرات در حالی در عدن برگزار شده است که «هانی بن بریک» معاون رئیس «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب)، گروهی شبه‌نظامی در جنوب یمن که امارات عربی متحده آن را حمایت و هدایت می‌کند، پیشتر در توئیتی نوشته بود: «اگر امکان سفر [یمنی‌های] جنوب به تل‌آویو فراهم شود و پیش از آن، طرح صلح امارات و اسرائیل به امضا برسد، به دیدار یهودیان جنوب می‌روم و با آنها به قدس خواهم رفت».

هانی بن بریک در ادامه اینگونه سفر خود به تل‌آویو را توجیه کرده بود «با آنها (یهودیان جنوب) در مسجد الاقصی نماز خواهم خواند» اما حالا با اعتراض مردم جنوب به رژیم صهیونیستی روبه‌رو شده است.

پربیننده ترین خبرها