وزیر دفاع یمن: در صورت پافشاری متجاوزان به تداوم حملات علیه یمن، آمادگی آغاز مرحله دردناک تر را داریم

وزیر دفاع یمن: در صورت پافشاری متجاوزان به تداوم حملات علیه یمن، آمادگی آغاز مرحله دردناک تر را داریم
شنبه 1 شهريور 1399 - 20:37

سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن طی بازدید از پایگاه های نظامی و خط مقدم جبهه ها، پیروزها و رشادتهای ارتش و کمیته های مردمی یمن را برای دفاع از حاکمیت، یکپارچگی و استقلال یمن را ستود.

العالم_یمن

وزیر دفاع یمن طی بازدید از پایگاه های نظامی "خب" و "الشعف" در استان الجوف و نیز پایگاه الخنجر، سلام و تبریک "سید عبدالملک بدرالدین الحوثی" فرمانده انقلاب یمن و "المشاط" رئیس شورای عالی سیاسی یمن را به مناسبت پیروزهای اخیر در جبهه ها مبارزه علیه دشمن را به سربازان ابلاغ فرمود.

سرلشکر عاطفی طی سخنرانی خود در حضور سربازان و مبارزان توضیح داد که پس از مقابله با نخستین ضربه تجاوزگری دشمن که همان جنگ ناعادلانه بر علیه مردم یمن بود دشمن به پدافند غیرعامل روی آورد، سپس به مرحله دفاع مثبت و پس از آن دفاع منفی و در آخر به هجوم و حمله پناه برد.

وی گفت: ما امروزه در مرحله چهارم این سرکوبی استراتژیک هستیم و هرقدر دشمن به استکبار و غرورش بیفزاید و در جرم و جنایت خود در حق کودکان و زنان زیاده روی کند گزینه ها و آمادگی ما برای پاسخگویی بیشتر و بیشتر می شود.

وزیر دفاع به پیروزها و دستآوردهای تسلیحاتی و تجهیزات نظامی وصنایع جنگی وزارت دفاع در مراحل پیشین جنگ علیه دشمن اشاره کرد و گفت: ما در مرحله پیشرفته ای از آمادگی برای رویا رویی با تکنولوژی‌های پیشرفته دشمن هستیم و توانایی پاسخگویی و خثنی سازی تمامی حمله ها به نیروهایمان را داریم .

وی توضیح داد که فرمانده انقلاب یمن دشمن را به تمام کردن این دشمنی ها و تجاوزها دعوت کرد و از آنان خواست تا تحریم هایشان را از ملت مظلوم یمن بردارند رئیس شورای سیاسی نیز به دشمن گوشزد کرد در صورت ادامه جنگ علیه یمن مرحله دردناک تری در پیش خواهند داشت.

العاطفی تاکید کرد : "ما آمادگی انتقال به مرحله ی دردناک تر را داریم، دشمن خود جنگ علیه کشورمان را آغاز کرده و اگر ادامه بدهد پایان جنگ بدست ما خواهد بود".

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها