«قدردانی از الحشد الشعبی» ترند شبکه‌های اجتماعی عراق

«قدردانی از الحشد الشعبی» ترند شبکه‌های اجتماعی عراق
چهارشنبه 5 شهريور 1399 - 18:14

هشتگ "من حشدی هستم، من حسینی هستم" در شبکه های اجتماعی عراق ترند شد و اکثر کاربران در توئیتر با به کار بردن هشتگ مذکور، از فداکاری ها و دلاوری های نیروهای الحشد الشعبی در عراق مقابله با تروریست ها سخن گفتند.

العالم - داغ های مجازی

برخی از کاربران در توئیتر با اشاره به فداکاری های نیروهای الحشد الشعبی درکنار نیروهای ارتش عراق در مقابله با تروریست ها و داعشی ها تاکید کردند که تاریخ، فداکاری و شجاعت آن ها را در بستن راه به روی طمع ورزان و تروریست ها ثبت کرده و در این باره شهادت خواهد داد.

برخی از کاربران نیز نوشتند: پس از اینکه نیروهای الحشد، عراق را از لوث داعش آزاد کردند و طرح های آمریکا در عراق شکست خورد، آمریکا جنگ رسانه ای خود را علیه الحشد و متهم کردن این گروه به عنوان عامل بسیاری از حوادث آغاز کرد.

برخی از کاربران فضای مجازی نیز نوشتند : الحشد الشعبی به اصول خود در دفاع از کشور و شهروندان پایبند خواهد ماند و با ریخته شدن خون شهدای الحشد الشعبی، صدها نفر دیگر راه آن ها را ادامه خواهند داد.

برخی دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی نیز امنیت و آرامش فعلی در عراق را نتیجه دلاوری ها و قهرمانی نیروهای الحشد الشعبی دانستند و برخی دیگر گفتند که حفظ پیروزی از خود پیروزی سخت تر است و نیروهای الحشد جان خود را برای حفظ این پیروزی فدا می کنند.

برخی دیگر از کاربران نیز با اشاره به مراسم عزاداری امام حسین (ع) اعلام کردند که اساس پیروزی مبارزان ما، پایبندی به احیای مراسم و مناسک حسینی در روزهای محرم و عاشورا است و آن ها در میانه میدان هستند و نیروهای الحشد به انقلاب امام حسین (ع) و روش اصلاح طلبانه ایشان در مبارزه با ستمگران و مفسدان پایبند هستند.

برخی دیگر از کاربران توئیتر نیز نوشتند: نیروهای الحشد الشعبی با حداقل امکانات توانستند با خطرناک ترین عناصر تروریست روبرو شوند و بزرگ ترین پیروزی ها را به دست آورند.

بعضی دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی، نیروهای الحشد الشعبی را پشیبان مردم و مسئول دفاع از جان و امنیت آن ها و امنیت و ثبات کشور معرفی کردند و گفتند که این نیروها همیشه در همه عرصه ها از جمله مبارزه با داعش و سیل و نیز مبارزه با بیماری کرونا در صحنه حضور داشته اند.

برخی دیگر از کاربران نیز نوشتند که مکتب حسینی، در نوع خود منحصر به فرد است زیرا عشق، ایثار و فداکاری و اخلاص و .. را با هم دارد و این مکتب، تربیت کننده زنان و مردان و کودکانی است که با ظلم و اشغالگری و تجاوز مقابله می کنند.

پربیننده ترین خبرها