واکنش کاربران به عادی سازی روابط با صهیونیست ها؛ کسی که با آمریکا همکاری کند روسیاه می شود

واکنش کاربران به عادی سازی روابط با صهیونیست ها؛ کسی که با آمریکا همکاری کند روسیاه می شود
پنج‌شنبه 6 شهريور 1399 - 08:13

کاربران شبکه های اجتماعی به موضوع مخالفت رژیم صهیونیستی با قرارداد فروش جنگنده های اف 35 آمریکا به امارات پرداختند.

العالم – داغ های مجازی

آنان گفتند که امارات به همین دلیل دیدار با طرف اسرائیلی را لغو کرد به ویژه که فکر می کرد عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی باعث می شود تل آویو با این قرارداد مخالفت نکند.

کاربران با اشاره به مخالفت تساحی هنگبی وزیر امور شهرک‌های رژیم صهیونیستی با فروش این نوع جنگنده به کشورهای خاورمیانه نوشتند که امارات تصور می کرد در ازای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی می تواند جنگنده های اف 35 را خریداری کند.

آنان تصریح کردند که مخالفت تل آویو با فروش اف 35 و سایر تسلیحات پیشرفته آمریکایی به امارات نشان دهنده این واقعیت است که تسلیحاتی که به امارات و عربستان فروخته می شود فقط برای ویران سازی یمن، لیبی و کشورهای منطقه به نیابت از رژیم صهیونیستی است و این موضوع که رژیم صهیونیستی نسبت به موضوع سرنگونی رژیمهای منطقه مطمئن است و به همین دلیل نگران است که سلاحهای پیشرفته به دست ملتهای منطقه بیفتد.

کاربری نوشته است: خرید اف 35 چه فایده ای برای امارات دارد، چرا که جنگنده های اف 16 امارات کارشان فقط بمباران مردم یمن است.

کاربری نوشته است: قانون آمریکا فروش هر نوع سلاح پیشرفته به کشورهای منطقه را ممنوع می داند چرا که به ضرر رژيم صهیونیستی است.

فرد دیگری نوشته است: رژیم صهیونیستی با این قرارداد مخالفت کرد تا بن زاید را برای موافقت با احداث پایگاه نظامی اسرائیلی در ابوظبی تحت فشار قرار دهد.

عده ای پرسیدند: چرا هیات رسمی اسرائیلی به همراه یکی از دستیاران ارشد ترامپ، راهی امارات شد.

برخی دیگر نوشتند: رژیم صهیونیستی از عادی سازی رابطه با امارات برای ترویج پروژه اش در خاورمیانه استفاده کرد.

شماری دیگر به سخنان ضیاء الحق رئیس جمهور فقید پاکستان اشاره کردند که می گفت، هر کسی با آمریکا همکاری کند مانند کسی است که زغال در دست بگیرد و به همین دلیل دستان و صورتش سیاه می شود.

عده ای نوشتند: نتانیاهو با اعلام مخالفت با فروش اف 35 علنا به امارات توهین کرد.

برخی نوشتند: مخالفت اسرائیلی با این قرارداد توهین به امارات است و ثابت کرد که هر کشوری با تل آویو رابطه برقرار کند این بلا بر سرش خواهد آمد.

پربیننده ترین خبرها