خیانتی به نام عادی سازی/ ادامه خشم مردم کشورهای اسلامی از توافق امارات و رژیم صهیونیستی

خیانتی به نام عادی سازی/ ادامه خشم مردم کشورهای اسلامی از توافق امارات و رژیم صهیونیستی
سه شنبه 11 شهريور 1399 - 14:39

هشتگ عادی سازی خیانت است در چندین کشور عربی به راه افتاد و در الجزائر، مصر،اردن،لبنان،کویت،قطر و یمن ترند شد.

العالمامارات

کاربران کشورهای عربی به دنبال عادی سازی ذلت بار امارات با رژیم صهیونیستی و صدور بیانیه سه گانه مشترک امارات ،امریکا و رژیم صهیونیستی ضمن تعامل با هشتگ (عادی سازی خیانت است) هشتگ های دیگری نزدیک بدان مانند( عادی سازی /امارات / اسرائیل)، (اشغالگری/ امارات/ اسرائیل سقطری)

این در حالی است که امارات،امریکا و رژیم صهیونیستی در بیانیه ای ادعا کردند توافق صلحی که امارات با اسرائیل منعقد کرده ؛ اقدامی برای خاورمیانه ای باثبات تر و کامل تر و شکوفاتر خواهد بود در این بیانیه به درخواست از فلسطینیان برای برگزاری مذاکرات برای تحقق به اصطلاح صلح خاورمیانه

در این بیانیه آمده است ابوظبی و تل آویو مذاکره چشم اندازهای همکاری دوجانبه گسترده را آغاز خواهند کرد.

خلیفه المازم در توییتی گفت : کاش پیش از دیدن این رسوایی ها خدا مرا مرگ می داد.

جاوید کوشنر مشاور ویژه رئیس جمهوری امریکا نیز ویدئویی از داخل هوایپمای حامل هیات امریکایی اسرائیلی به ابوظبی منتشر کرد که صدای خلبان را به هنگام عبور از حریم هوایی عربستان پخش می کرد که مدعی مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل پیش از صلح با فلسطینیان است.

جاسم الحرمی کاربر فعال توییتر که خبرنگاری قطری است نیز نوشت :صحنه ی دردناکی است و روز نارحت کننده ای در تاریخ خلیج فارس است.هواپیمای اسرائیلی العال با پرواز مستقیم با عبور از حریم هوایی عربستان در فرودگاه ابوظبی می نشیند تا بدین ترتیب اولین سفرهای تجاری علنی میان کشورهای خلیج فارس و رژیم صهیونیستی را افتتاح کند.

کوشنر از عربستان به خاطر اجازه عبور به هواپیمای اسرائیلی از حریم هوایی این کشور تشکر کرد و پس از رسیدن به فرودگاه ابوظبی گفت : مساله تارخی دیگر اجازه عربستان به عبور این هواپیما از حریم هوایی اش است این اولین باری است که رخ می دهد .دوست دارم از عربستان به خاطر ان تشکر کنم .نتانیاهو نیز پیشتر بر زمینه سازی برای امکان پروازهای مستقیم با عبور از حریم هوایی عربستان تاکید کرده بود.

کوشنر کمی پیش از پرواز اسرائیل امارات ابراز امیدواری کرده بود این سفر آغاز روند تارخی در خاورمیانه باشد .وی در فرودگاه بن گوریون گفت :امیدواریم این سفر تاریخی آغاز یک فرایند تاریخی در خاورمیانه باشد.

کارولین جرجور کاربر فلسطینی نیز از پستی و ذلت اقدامات خلیج فارس به رهبری امارات سخن گفت معتقد است کلیدی که مادربزرگ های فلسطینی دارند قدیمی تر و کهنه تر از عمر دولت عادی ساز امارات است و امارات و این رژیم هر دو به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

زهره عمریه نیز با حمله به محمد بن سلمان برای اجازه عبور به هواپیمای اسرائیلی از حریم هوایی عربستان جهت حفظ کرسی پادشاهی اش گفت :

پس از اجازه محمد بن سلمان صهیونیستی به هواپیمای العال اسرائیلی برای پرواز بر فراز بلاد الحرمین بعید نمی دانم پس از عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی و تعیین وی به عنوان پادشاه ، پرچم صهیونیست و ستاره داود بر کعبه آویخته شود.

کاربر دیگری با نام الرادار مطنوخ ضمن نشان دادن واکنش به توییت زهره العمریه درباره اعمال فشار جاوید کوشنر بر بن سلمان برای اجبار وی به برگزاری جشنی برای امضای توافق نامه عادی سازی میان اسرائیل و امارات سخن گفت .

روزنامه یدیعوت احرونوت اسرائیل روز یکشنبه 30 اگوست 2020 از فشارهای جارید کوشنر مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا بر محمد بن سلمان ولی عهد سعودی برای حضو ردر جشن امضای توافق عادی سازی میان اسرائیل و امارات خبر داد.

کوشنر در اظهارات اخیر خود در فرودگاه ابوزبی گفت : در شرایط فعلی امید زیادی است شاهد صلح و شکوفایی در منطقه و جهان باشیم .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها