منبع نظامی در ستاد کل ارتش صهیونیستی: سربازها در مرز با لبنان پنهان شده‌اند

منبع نظامی در ستاد کل ارتش صهیونیستی: سربازها در مرز با لبنان پنهان شده‌اند
جمعه 21 شهريور 1399 - 14:17

یک افسر ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با متناقض توصیف کردن وضعیت خط مرزی فلسطین اشغالی با لبنان، گفت که سربازها پنهان شده‌اند تا هدف قرار نگیرند.

العالم - فلسطین اشغالی

یک افسر ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» وضعیت فعلی حاکم بر مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، این افسر در ارتباط با وضعیت مرزها گفت: «وضعیتی متناقض به وجود آمده: شهروندان آزادانه در جاده‌ها حرکت می‌کنند در حالی که سربازها پنهان شده‌اند تا هدف قرار نگیرند».

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که دو ماه گذشته، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق یک رزمنده حزب‌الله به نام «علی کامل محسن» به شهادت رسید. سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در این خصوص تأکید کرد: «برای ما تصمیم حمله قاطع و حتمی است. ما عجله‌ای [برای پاسخگویی] نداریم».

این افسر در ادامه گفت در صورتی که حزب‌الله بتواند انتقام بگیرد، بایستی پاسخ تل‌آویو نیز شدید باشد تا «از حزب‌الله هزینه بگیرد» حتی اگر این مسئله به جنگ چند روزه بیانجامد به علت «تغییر معادله‌ای که حزب‌الله آن را به‌ وجود آورده است».

با آنکه برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم مدعی شده‌اند که در صورت انتقام حزب‌الله «واکنش شدیدی» خواهند داشت؛ اما این افسر صهیونیست گفت که ارتش به حمله سال ۲۰۱۵ حزب‌الله که به کشته شدن دو نظامی منجر شد، واکنش نشان نداد. این افسر در ادامه با بیان اینکه نباید در این وضعیت بمانیم، گفت: «خوب نیست که ارتش اینگونه پنهان شود. بهتر است معادله برای جلوگیری از ایجاد موارد مشابه در آینده تغییر کند».

فارس

پربیننده ترین خبرها