روحانی در پایان نشست سران قوا:

همواره همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به رفع و حل سریعتر مشکلات کشور کمک کند/ بررسی مهمترین مسایل کشور در جلسه سران قوا

همواره همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به رفع و حل سریعتر مشکلات کشور کمک کند/ بررسی مهمترین مسایل کشور در جلسه سران قوا
يکشنبه 23 شهريور 1399 - 21:15

رئیس جمهور در پایان نشست با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائییه و محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت که مهمترین مسایل کشور و عمدتا مسایل اقتصادی در این جلسه سران سه قوه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

العالم _ ایران / سیاسی

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: این جلسه روسای سه قوه اولین جلسه بعد از تشکیل مجلس یازدهم است. همواره همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به رفع و حل سریعتر مشکلات کشور کمک کند و بی تردید مجلس و قوه قضائیه در بسیاری از مسایل و بویژه در شرایط خاص امروز که همزمان با تحریمهای حداکثری و بیماری کرونا مواجه هستیم، می توانند در کنار دولت، رفع کننده مشکلات مردم باشند.

روحانی در این نشست مشترک که به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد، به موضوعات مورد بحث اشاره کرد و اظهارداشت: در این جلسه پیرامون مساله ارز و اینکه ارز صادرات غیرنفتی به چه صورت به چرخه اقتصاد کشور بازگردد، مساله نقدینگی کشور، اینکه چه برنامه هایی باید زودتر عملیاتی شود و هدایت نقدینگی ها با هدف کاهش تورم، راههای تقویت سرمایه گذاری و رفع موانع تولید که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بحث های خوبی مطرح شد.

رئیس جمهور در ادامه بررسی مسایل منطقه ای را از دیگر مباحث این جلسه عنوان کرد و افزود: بخشی از این جلسه نیز به بررسی مسایل منطقه و طراحی ها و توطئه های آمریکا و صهیونیستی اختصاص یافت.

روحانی با اشاره به تداوم این جلسات گفت: مسایلی را که در جلسه امروز طرح کردیم در جلسات بعدی به ثمر می رسانیم و این هماهنگی ها و حل این مسایل، بی تردید در شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم تاثیرگذار خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها