لیگ قهرمانان آسیا/ تمرین استقلال در دوحه برای بازی مقابل حریف غایب اماراتی/ آیا AFC الوحده را بازنده اعلام خواهد کرد

لیگ قهرمانان آسیا/ تمرین استقلال در دوحه برای بازی مقابل حریف غایب اماراتی/ آیا AFC الوحده را بازنده اعلام خواهد کرد
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 09:47

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی آخرین تمرین خود را در دوحه قطر پیش از دیدار با الوحوده پشت سر گذاشت که به احتمال فراوان حریف اماراتی اش برای این دیدار حضور نخواهد یافت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

آخرین تمرین استقلال برای دیدار با الوحده در شرایطی در دوحه برگزار شد که هنوز خبری از این تیم اماراتی نیست و آنها وارد قطر نشده اند.

پنجشنبه گذشته باشگاه الوحده امارات به صورت رسمی اعلام کرد که به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای چندین تن از اعضای باشگاه، نمی‌تواند برای حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کند. به دنبال این قضیه ای‌اف‌سی اعلام کرد که با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال امارات و باشگاه الوحده به آنان اطلاع داده است که تقاضای آنان برای تعویق مسابقات گروهی این تیم، مورد موافقت نبوده و دلیل آن هم آماده‌سازی‌های از پیش برنامه‌ریزی شده و سفر بسیاری از تیم‌ها به قطر است؛ از این رو موضوع مذکور به کمیته‌های مربوطه ای‌اف‌سی ارجاع داده شده و تصمیم نهایی مطابق با مقررات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

این تیم اماراتی در گروه اول قرار دارد و باید در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۷ شهریورماه به مصاف استقلال برود.

با این وجود کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و الوحده برگزار شد و نکته ای که هنوز برای خیلی ها از جمله تیم استقلال نامشخص است، برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار است که در هاله ای از ابهام است. مسئله ای که حتی مجید نامجومطلق سرمربی و وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز در کنفرانس خبری پیش از دیدار به آن اشاره کردند.

اما همین بلاتکلیفی و اعلام نشدن رسمی عدم حضور الوحده در این رقابت ها، باعث شد که آبی پوشان آخرین تمرین خود را با مرور کارهای تاکتیکی جهت مقابله با این تیم اماراتی انجام دهند. ظاهرا استقلالی ها تا آخرین لحظات منتظر بودند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا عدم حضور الوحده در این رقابت ها را به صورت رسمی به آنها اعلام کند که این اتفاق رخ نداد.

در این جلسه تمرینی، بازیکنان استقلال زیر نظر مجید نامجومطلق و سایر اعضای کادرفنی، آخرین نکات تاکتیکی برای دیدار با الوحده را مرور کردند تا آبی پوشان آماده پذیرایی از این تیم اماراتی باشند. باید منتظر ماند و دید بالاخره AFC تکلیف درخصوص الوحده چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. در صورت عدم حضور تیم اماراتی در زمین و اعلام نتیجه بازی به نفع استقلال جایگاه این تیم در جدول قابت ها ارتقا خواهد یافت و شانس حضور این تیم درمرحله بعدی پررنگ تر خواهد شد.

جدول گروه اول در سایت AFC با حضور الوحده امارات

پربیننده ترین خبرها